טמבור תשקיע כ-10 מיליון שקל בשיווק לקראת פסח
החברה תשווק צבעים ברשתות מזון, תמכור דוגמיות למתלבטים ברשתות עשה זאת בעצמך ותשווק ערכות צביעה "הארי פוטר" לילדים. כל הפעילות תגובה בקמפיין בהיקף של ארבעה מיליון שקל
פסח מתקרב, וחלק בלתי נפרד אצל רבים מהישראלים בחג זה הוא נקיון וצביעת הבית. החברות, מבחינתן, משקיעות מאמצי שיווק רבים בחג זה כדי לכבוש כמה שיותר מנתח השוק.
חברת הצבעים טמבור הודיעה היום (א') על השקעה של 10 מיליון שקל בשיווק לקראת פסח. החברה תציג ארבעה ערוצי שיווק למכירת צבע: ברשתות המזון כקנייה אימפולסיבית, ערכות צביעה לילדים של הארי פוטר, וחלוקת דוגמיות צבע לקהל שאינו בטוח בבחירה. כל הפעילות הזו תגובה בקמפיין טלוויזיוני באמצעות ראובני פרידן בהיקף של ארבעה מיליון שקל תחת הסיסמא "בפסח תופסים צבע". טובי כרמון, מנהלת השיווק של טמבור, צופה כי בעקבות פעילות החברה יגדל שוק הצבע בכ-20%.
מכירת הצבעים ברשתות המזון תתבצע בקו-אופ ובלקאב מרקט תחת הסלוגן "קיר אחד צבוע – מראה חדש לחדר !" – ותגובה בקמפיין טלוויזיוני בהיקף של 2.5 מיליון שקל.
לדברי כרמון, טמבור שמה לה כמטרה מרכזית יצירת ערוץ חדש למכירת צבע בתקופת החגים. לאחר מחקרים ופייילוט שיווקי שערכה מצאה כי צרכנים ברשתות המזון מגלים היענות להתנסות במוצרים חדשים בתקופת החגים ובהם צבע. בכוונת טמבור להפוך את נושא הצבע למוצר "אימפלס" אשר "ייחטף" במחיר אטרקטיבי ברשתות המזון..
ברשתות יוצבו סטנדים עם הצבעים, שיוצעו במחירי מבצע (סופרקריל 2000 1 ליטר בגוון מוכן במחיר מבצע של 25-30 שקל במקום כ–50 שקל. בנוסף, כל הרוכש אריזת 1 ליטר יוכל לקבל רולר ומגש ב – 9.9 שקל (במקום ב - 35 שקל.
דוגמיות למתלבטים
שיווק הדוגמיות מיועד כאמור ללקוחות המתלבטים בבחירת הצבע. הדוגמיות, 20 במספר המכילות 70 מ"ל של צבע, יימכרו בשישה שקלים ברשתות עשה זאת בעצמך ובנקודות מכירה מרכזיות. ההשקעה הכספית בערוץ מכירה זה מוערכת בכ-חצי מיליון שקל.
בנוסף לכל אלה פונה טמבור לקהל הילדים עם ערכת הצביעה של הארי פוטר – והמגובה בקמפיין עיתונות בהיקף של 2.5 מיליון שקל. הערכה עוצבה בצורת פח המאוייר באלמנטים של הארי פוטר, אליו הוכנסה ערכה לצביעת חדר שלם, מדבקות ענק של הארי פוטר ואינסרט צבעוני המכיל תמונת שני חדרים מעוצבים והוראות צביעה והדבקה מחיר ערכה זו: 220 שקל.
שוק הצבעים הדקורטיביים מוערך בשנת 2001 בכ- 400 מיליון שקל, שהם כ- 45 מיליון ליטר. שוק זה רשם ב-2001 ירידה של 10% בשל הירידה בבנייה החדשה והמיתון. טמבור שולטת ב- % 60 מהשוק, ואחריה נירלט – עם 20%.
נירלט בשופרסל
גם בנירלט לא שוקטים על השמרים לקראת פסח. אודי דורון, מנכ"ל החברה, אמר כי החברה תמשיך לפתח ולחזק במהלך השנה הקרובה את המחלקות לצביעה דקורטיבית בחנויות הזהב ברחבי הארץ ורשת חנויות "פיינט מג'יק", שבבעלותה.
לקראת הפסח יצאה החברה במבצע עם רשת שופר-סל, במסגרתו תימכר אריזת 3 ליטר צבע לבן של "נירלט Colors " בחנויות הרשת ב-34.90 שקל במקום 50 שקל. בנוסף – יקבל הרוכש שפורפרת איטום "קלסימו" לאיטום חורים בקירות בשווי 20 שקל.
נירלט יצאה החודש בקולקציות חדשות וחומרים חדשים לצביעת הבית הממשיכים את הקו הייחודי לחברה – המבוסס על צבעים רחיצים ולא מטפטפים. הקולקציות החדשות כוללות את סדרת צבעי "חלום ליל קיץ" בהשראה אירופאית וסדרת צבעי "אוריינט אקספרס" בהשראת המזרח.