חברת רהיטים לא מוכנה לתת שירות ללקוחות בבקעה
לקוחה מבקעת הירדן ביקשה תיקון לרהיט שקנתה. "אנחנו לא יכולים לתת מענה לתושבים הנמצאים באזורי סיכון גבוה", נמסר מהחברה
חברת רהיטים מאזור המרכז מסרבת לתת שירות לתושבת היישוב מחולה בבקעת הירדן, בשל המצב הביטחוני הקשה. "אנחנו לא יכולים לתת מענה לתושבים הנמצאים באזורי סיכון, היינו מצפים מהלקוחה להבין זאת", אמר מנכ"ל החברה אופיר ליבר. הלקוחה, רינת ארנרייך, שרכשה מהחברה ארון, טוענת כי מדובר בהפרת חוזה.
לפני מספר חודשים רכשה ארנרייך ארון מחנות בטבריה, המשווקת את מוצריה של חברת "רהיט להיט". כחודש לאחר מכן נפגמו המסילות של אחת ממגירות הארון וארנרייך פנתה לחנות בבקשה לקבלת שירות, כפי שהובטח לה במעמד הקנייה.
"במשך חודשים לא זכיתי למענה. השבוע התקשר אלי אחד המנהלים ואמר כי במצב כזה הם אינם מוכנים להגיע לבקעה", אמרה ארנרייך, "התושבים בישוב זוכים לשירות מכל החברות. חבל שחברה כה גדולה אינה מוכנה לכבד את לקוחותיה".
בתגובה לפנייתה אמר המנכ"ל ליבר כי ללקוחה נשלחה בדואר מגירה חדשה עם מסילות. "המסילות אינן מסובכות להרכבה, זה המעט שאנו יכולים לעשות למענה במצב הקיים", אמר ליבר והוסיף כי לחברה אין רכבים ממוגנים ולכן בתקופה האחרונה הם אינם מוכנים לקבל הזמנות מתושבים שגרים בישובים בעלי רמת סיכון גבוהה.