אל גאוצ'ו משנה לוגו ותפריט ב-500 אלף דולר
רשת המסעדות הארגנטינאית יצאה במהלך של מיתוג מחדש, משקיעה בילדים ונותנת הנחות על בשר למשך חודש
רשת מסעדות אל גאוצ'ו, המתמחה בגריל דרום אמריקאי, יוצאת במהלך מיתוג מחודש בהשקעה של כ–500 אלף שקל.
הרשת שינתה את הלוגו והוסיפה לו אייקון של "גאצ'ו" ארגנטינאי על סוס, ובידו הבולדורה המשמשת ללכידת בקר. הסמל מקשר את חוויית האכילה ברשת, לתרבות האוכל הדרום אמריקאית, שעיקרה הטיפול הייחודי ואיכויות הבשר.
במקביל לשינוי הלוגו, יוצאת החברה בתפריטים חדשים ומעוצבים. עבור הילדים עוצב תפריט אל גאוצ'ו ניניוס, מעוטר בציורים, המציע מבחר של מנות ב- 39 שקל. במסגרת השקת התפריט החדש יוצאת אל גאוצ'ו בקמפיין הכולל שלטי חוצות, רדיו מקומי ועתונות , וכן תצא במבצע תחת הכותרת "חודש של תאוות בשרים" ובמסגרתו תוענק הנחה של 50% על הבשרים בכל ארוחה.
אל גאוצ'ו מונה 13 סניפים ברחבי הארץ. בכוונת הרשת להגיע לפריסה ארצית של למעלה מ- 20 סניפים עד סוף 2003.
אל גאוצ'ו. הלוגו החדש
מומלצים