סימונס מכוונת לנוער; הדב בפרסומות צעיר יותר
החברה החלה לשווק את קו המיטות וספות הנוער שלה תחת שם ולוגו חדשים - "סימונס סטייל", בהשקעה של 350 אלף דולר
חברת סימונס החלה לשווק את קו המיטות וספות הנוער שלה תחת שם ולוגו חדשים - "סימונס סטייל", בהשקעה של 350 אלף דולר, מתוך מטרה להדגיש את הפנייה לבני הנוער. דמויות הדובים המלווים את פרסומי החברה בשנים האחרונות מככבים שוב, אלא שהפעם הכוכב הוא דוב צעיר יותר והסיסמה היא "שום דבר לא יוציא אותך מהמיטה".
מנתונים שמסרה סימונס עולה, כי מדי שנה נמכרות בישראל 150 אלף ספות נוער, כאשר הנוחות והתמיכה לגב הם המרכיב החשוב ביותר - הן להורים והן לילדים. סמנכ"ל השיווק של סימונס, יוסי דואניאס, אמר כי "מסקרים שערכנו עולה כי קיים בשוק צורך למיטות המשלבות מגוון פונקציות ומאפשרות במחיר של מוצר אחד, ולקבל הלכה למעשה שניים: מיטה ורהיט".
המיטות של סימונס לנוער יימכרו בטווח מחירים של 2,377-4,097 שקל.
פורסם לראשונה
סימונס. הדב צעיר יותר
מומלצים