רולטיים מעלה קמפיין לסווטש בהיקף של 500 אלף דולר
הקמפיין יציג את דגמי ה-SKIN ו-IRONY, שני הדגמים הנמכרים של המותג. זהו קמפיין ראשון שמעלה החברה בישראל, מזה שנתיים
חברת רולטיים, יבואנית שעוני סווטש בישראל, יוצאת בקמפיין למותג סווטש, תחת הכותרת: קח את הזמן בסווטש. היקף הקמפיין כ- 500 אלף דולר. במהלך שנת 2002 תשקיע החברה 1.5 מיליון דולר בפרסום המותג.
סווטש משתמשת בישראל בעיקר במדיה הכתובה וב- MTV, כדי ליצור פנייה ממוקדת לבני הנוער. קמפיין השילוט שיעלה השבוע הוא הראשון שמעלה החברה בישראל מזה כשנתיים, והוא נועד להעמיק את אחיזתו של המותג.
הקמפיין יכלול שילוט חוצות, וכן פרסום ברדיו ובעיתונות והוא יציג את דגמי השעונים לקיץ 2002, מסדרת ה-SKIN וה-IRONY, שני הדגמים הנמכרים ביותר של המותג.
הקמפיין הופק במשרד פרסום עצמי של רולטיים, והוא יכלול שימוש בויז'ואלים בינלאומיים של החברה.
חברת רולטיים מפעילה 4 חנויות סווטש המוכרות למעלה מ-15% משעוני סווטש בישראל. בשנה הקרובה, יפתחו שתי חנויות נוספות של החברה בנתניה ובבאר שבע. החברה צופה, כי היקף מכירות שעוני סווטש בשנת 2002 יגיע לכ- 70 מיליון שקל.