שתף קטע נבחר

סנאק טיים בארות יצחק חודרת לרשתות השיווק

הציבה יותר מ-50 מקררים ממותגים ברשתות הקו-אופ, Yellow ואלונית. בכוונתה להגיע לפריסה של 150 מקררים

סנאק טיים בארות יצחק, היצרנית והמשווקת הבלעדית של המותג הבינלאומי Snacktime בישראל, סיימה את השלב הראשון בחדירה לרשתות, לאחר שהציבה יותר מ-50 מקררים ממותגים ברשתות הקו-אופ, Yellow ואלונית. המקררים מכילים מגוון רחב של כריכים וסלטים, ובקרוב יכילו מוצרים נוספים כגון: עוגות, משקאות ועוד.

דקל בכור, מנהל השיווק של סנאק טיים בארות יצחק, אמר כי המטרה היא להגיע לפריסה של כ–150 מקררים בשנה הקרובה. לדבריו, "הטמעת סוג מוצרים זה מהווה למעשה שינוי הרגלי צריכה המחייבים השקעת משאבים עצומים, תוך שימת דגש על איכות המוצר ועל מחירו."

סנאק טיים בארות יצחק, פועלת בשני ערוצים עיקריים – השוק הקמעונאי והשוק המוסדי. בשוק המוסדי (מקומות עבודה בעיקר) פועלת החברה באמצעות מותג הכריכים הפרטי THE SANDWICH SHOP ומחלקת הקיטרינג, “snacktime kitchen”, שהוקמה בכדי להרחיב את סל הפתרונות המוצעים לפלח השוק הייחודי הזה.

 

פורסם לראשונה

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ארוחות של סנאק טיים. גם בסופרמרקט
ארוחות של סנאק טיים. גם בסופרמרקט
מומלצים