שתף קטע נבחר

הדיה השיקה דור חדש של שלטי פרסום בסופרמרקט

המסכים מאפשרים הופעתן של ארבעה סוגי תמונות המתחלפות באופן מחזורי

חברת הדיה משיקה דור חדש של מסכי שילוט אקטיבי מבית הפיתוח של חברת (MVT - Multi Vision Technologies) לפרסום בנקודות המכירה. המסכים מיוצרים בטכנולוגיה ייחודית, המאפשרת הופעתן של ארבעה סוגי תמונות, המתחלפות באופן מחזורי על גבי המסך.

המסכים החדשים משווקים בשלושה גדלים: מסכי קו קופות המוצבים על גבי הקופה בנקודות התשלום; מסכי מדף לתלייה על המדפים בסמוך למוצרים, ושלטים מוארים שמתאימים גם ליישומי שילוט חוצות.

לדברי עופר גל, מנכ"ל הדיה, "יתרונם של מסכי MVT הוא ביכולתם לבצע שילוב אפקטיבי בין הפרסום ש"מעל הקו" לפרסום ש"מתחת לקו". לדוגמא, ניתן להראות על המסכים מסר בתנועה, מתוך סרטוני הפרסום, ובכך ליצור אצל הצרכן קישור ישיר ומיידי בין הפרסומת שראה בטלוויזיה, לבין מוצר המונח מולו על המדף".

מסכי חברת MVT הינם פטנט של הממציא הישראלי יצחק בר-יונה, שהדיה שותפה בפיתוחו והיא בעלת הזיכיון הבלעדי לשיווקם בארץ.

 

 

פורסם לראשונה

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
פרסום ליד הגבינות
פרסום ליד הגבינות
מומלצים