שתף קטע נבחר

 

עלית וחברת קופי טו גו חתמו על הסכם לשיתוף פעולה

ההסכם כולל מיתוג מחדש של רשת קופי טו גו, שבו תשקיע עלית 500 אלף דולר

עלית חתמה על הסכם לשיתוף פעולה אסטרטגי עם Coffee To Go. עלית תשקיע כ-500 אלף דולר בביסוס הקונספט המשותף בנקודות המכירה המשותפות. ההסכם כולל מיתוג מחדש של הרשת בשילוב עם עלית.
גיורא בר-דעה, מנכ"ל עלית, מסר כי החברה החליטה להרחיב את פעילותה בתחום צריכת הקפה מחוץ לבית לסגמנט ה- On The Go, שהוא בעל פוטנציאל צמיחה גבוה ומתאפיין במפגשים רבים עם הצרכן המתאימים למנטליות הישראלית ובחוויית קנייה.
"חברת Coffee To Go נמצאה המתאימה ביותר לשיתוף פעולה בתחום", אמר בר-דעה. שלי שליט-שובל, מנכ"ל חברת הקפה של עלית, אמרה כי בשלב ראשון יבנו החברות אסטרטגיה שיווקית ומותג קונספט חדש לעגלות ופינות הקפה של Coffee To Go אשר יבטאו את השילוב עם עלית. שיתוף הפעולה יביא, לדבריה, לפיתוח מוצרים חדשניים לסגמנט ה- On The Go.
רוני רוזנבלום, מנכ"ל קופי טו גו מעריך כי החיבור בין חברת קופי טו גו הצעירה לבין עלית יאפשר לקופי טו גו את מימוש תוכניות הפיתוח והתרחבות לסגמנטים נוספים במהלך השנים הקרובות.
Coffee To Go הוקמה בשנת 1994 על ידי רוני רוזנבלום ואילנה בדש וייס. לרשת 33 דוכני קפה ואספרסו בבתי חולים, אוניברסיטאות ותחנות רכבת ברחבי הארץ.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים