שתף קטע נבחר

סיסמת הקמפיין: "נתניהו, כי חייבים לשנות את המצב"

מטה נתניהו הציג את סיסמת הקמפיין שלו. במטה משוכנעים כי מדובר ב"סיסמה מנצחת", שכן מערכת הבחירות תתמקד במצב הכלכלי. אולם במטה סירבו לפרט את תוכניותיו של נתניהו ליציאה מהמשבר

מטה המועמד לראשות הליכוד, בנימין נתניהו, הציג אחר הצהריים (א') את סיסמת הקמפיין שלו לראשות הליכוד והממשלה. הסיסמה שנבחרה היא "נתניהו, כי חייבים לשנות את המצב".
הסיסמה נבחרה אמש בתום ישיבה של חברי הצוות האסטרטגי של נתניהו. סיסמאות נוספות שהוצעו בדיון היו "זו הכלכלה חביבי" ו"נתניהו כי אפשר לשנות את המצב". את הסיסמה הציגו חברי הצוות האסטרטגי: דוברו של נתניהו, אביב בושינסקי, ראש מטה ההסברה החדש, גיל סמסונוב, האסטרטג רוני רימון ואיש הפרסום גדעון בריקמן.
במטה הבחירות של נתניהו בטוחים כי מדובר בנוסחה מנצחת, שכן מערכת הבחירות הנוכחית לדבריהם, תתמקד במצב הכלכלי. אולם במסיבת העיתונאים התקשו אנשי הצוות להסביר מהם עיקרי התוכנית הכלכלית של נתניהו, וכיצד הוא יביא לשינוי במצב.
במטה נתניהו אומרים כי עמדותיו של נתניהו ידועות והן יוצגו בהדרגה ובצורה מפורטת בימים הקרובים.
בצוות האסטרטגי טענו כי לנתניהו אין כל כוונה לתקוף בקמפיין את ראש הממשלה אריאל שרון. "לא נתעסק עם העבר או עם ההווה אלא נתמקד בדרך שבה נתניהו מתכוון לפתור את הבעיות הכלכליות שמטרידות היום את אזרחי ישראל", אמרו בצוות.
גם בנוגע לשאלות על עמדותיו של נתניהו בתחום המדיני, לא השיבו חברי הצוות, ואמרו: "עמדות נתניהו בתחום המדיני-ביטחוני ידועות".

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
הסיסמה נבחרה. נתניהו
צילום: רויטרס
הסיסמה הנבחרת
מומלצים