תרימה: קמפיין ב-800 אלף שקל לדיקלורן ג'ל
סיסמת הקמפיין: דיקלורן ג'ל עובד כפול- טוב גם לכאבי גב וגם לדלקות ראומטיות",
חברת התרופות תרימה, יוצאת בקמפיין בהיקף של כ-800 אלף שקל לדיקלורן ג'ל: ג'ל לשיכוך כאבים ונגד דלקות ראומטיות.
הקמפיין שסיסמתו: "דיקלורן ג'ל עובד כפול- טוב גם לכאבי גב וגם לדלקות ראומטיות", יימשך שבועיים במתכונת "רדיו קומנדו" מתוגבר. מדובר בחבילת הפרסום המסיבית ביותר בקול ישראל, במסגרתה מושמעים התשדירים מדי שעה ברשתות ב', ג', ו- 88 FM, 24 שעות ביממה.
במקביל, הקמפיין עלה ב- 1,200 שלטי חוצות בחברת פוסטר - מדיה למשך שבועיים בפריסה ארצית. את הקמפיין הפיק משרד הפרסום ערמוני- בייטס.
פורסם לראשונה
מומלצים