הקמפיין לילדים חולי סוכרת נעורים: כולם התנדבו
משרד הפרסום פובליסיס אריאלי התנדב להפיק את הקמפיין, אורנה פיטוסי התנדבה לקריין וגופים רבים תרמו זמן ושטחי פרסום
משרד הפרסום פובליסיס אריאלי העלה קמפיין פרסום לגיבוי יום ההתרמה הארצי למען חולי סוכרת נעורים שיחול ב-5 במרץ. הקמפיין הופק בהתנדבות ויעלה בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובאינטרנט.
בסרטון מוצגת אצבעה של יובל ים, ילדה בת 7, חולה בסוכרת נעורים כשהיא נדקרת על ידי מחט. כ – 10,000 ילדים עד גיל 18, נאלצים לדקור את עצמם 7 פעמים ביום, 2500 פעמים בשנה כדי לבדוק את רמות הסוכר בדמם ולהזריק לעצמם אינסולין. "נסו להכאיב לעצמכם פעם אחת ודמיינו את הסבל שנגרם לילדים במשך 2,500 פעמים בשנה", אומרת אורנה פיטוסי , שהתנדבה לבצע קריינות בתשדיר.
בין גופי המדיה שתרמו זמן ושטחי פרסום: טלעד, רשת, קשת, ערוץ 10, ORT, MTV, קולנועי ג.ג, שפ"א, רפיד ויז'ן, ידיעות אחרונות, מעריב, הארץ, גלובס, זמן תקשורת (מקומוני מעריב), ידיעות תקשורת, רשת שוקן, רייטינג, פנאי +, Themarker, מגזין YES, מסע אחר, לאשה ו - SBC.