שתף קטע נבחר

פלאטו שרון יככב בקמפיין לסדרת שניצלים חדשה

מדובר בקמפיין לסדרת שניצלים קפואים חדשה של טיבון ויל. את הכנסותיו מהקמפיין הוא יתרום באמצעות מוצרים לעמותת פתחון לב

פלאטו שרון יככב בקמפיין לסדרת שניצלים חדשה של טיבון ויל שהושקה תחת השם "שניצל שניצל!". שרון יקבל עבור השתתפותו בקמפיין כחצי מיליון שקלים – אותם יתרום באמצעות מוצרים לנזקקים לעמותת "פתחון לב". היקף הקמפיין כולו הוא 1.5 מיליון דולר.

 

סדרת השניצלים החדשה של טיבון ויל מקבוצת Neto, הושקה בהשקעה כוללת של 2.5 מיליון דולר. מדובר בשניצלים קפואים שלא טוגנו במפעל, ןכך נחסך מהצרכן הביתי טיגון כפול (אחד בבית ואחד במפעל).  יעד החברה הוא לכבוש בשנה הראשונה 12% משוק השניצל המוכן, שהם 650 טון שניצלים או 22 מיליון שקל.

 

הסדרה החדשה עשויה מחזה עוף אמיתי ותבודל מסדרות אחרות בשוק גם באמצעות טעמים ייחודים, כגון שניצל עם טיפת לימון, שניצל עם שבבי בצל, שניצל בטעם ברביקיו ושניצל טבעי עם שומשום.

 

דגש יושם גם על אריזת פלסטיק ביתית וייחודית לקטגורית השניצלים המוכנים. האריזה שומרת על הטריות, זרת ומתאימה לשימוש חוזר. כל אריזה מכילה 6-7 שניצלים (600 גרם) המופרדים בעזרת נייר לשימוש נוח ומחירה המומלץ לצרכן עומד על 26.90 - 29.90 שקל.

 

היקף המכירות של שוק השניצלים ומוצרי העוף המוכנים מוערך בכ-180 מיליון שקל בשנה, כאשר הקטגוריה רושמת גידול בהיקפים הכספיים בשלוש השנים האחרונות. על פי נתוני נילסן (הבודק את נתחי השוק המאורגן), במחצית הראשונה של 2003 נרשם גידול כספי של 26% וגידול כמותי של 15% לעומת התקופה המקבילה בשנת 2002.

 


פורסם לראשונה

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
פלאטו שרון בקמפיין. שניצל שניצל!
מומלצים