שתף קטע נבחר

יונדאי מסירה גג

בתערוכת פרנקפורט הקרובה תציג יונדאי את ה-CCS, גרסת תצוגה של הקופה המוכרת - הפעם עם גג קשיח-מתקפל ותכניות לייצור בקרוב

שנתיים בדיוק לאחר שהציגה דור שני לקופה בתערוכת פרנקפורט של 2001, מפרסמת יונדאי פרטים ראשונים על גרסת הקבריולט למכונית, הפעם עם גג קשיח-מתקפל. בינתיים מדובר בדגם תצוגה הנקרא CCS (ר"ת של Coupe Cabriolet Study), אותו מבטיחים אנשי היצרן הקוריאני להביא לייצור במידה ותגובת הקהל תהיה חיובית.

 

אלא שאם להיות ריאליים, ובעיקר לאחר שמביטים בתמונות המצורפות, נראה כי יונדאי כבר קיבלו החלטה זה מכבר, ולא ממש ממתינים לגלות מה חושב הקהל הרחב על תכניות אלה. כך למשל ניתן לזהות כי ההבדלים בין מכונית התצוגה לקופה הסדרתית מינוריים בלבד, עם יחידות תאורה שונות מלפנים ומאחור, חישוקי "18 ועוד קצת מפה ומשם.

 

גג, הנעה

 

מנגנון הגג שתציע יונדאי יהיה דומה לזה המוצע למשל במגאן קופה קבריולט - גג קשיח משולב עם זכוכית לכל אורכו. אלא שביונדאי מציעים חידוש נוסף. לגג שלושה מצבים: סגור לחלוטין, פתוח למחצה כאשר רק חלק הזכוכית נפתח, ופתוח לחלוטין כשהגג נמצא כולו בתא המטען. אגב, תהליך הקיפול מתבצע באמצעות לחיצה על מתג חשמלי.

 

ואם כבר תא מטען, יונדאי טוענים כי הם גאים במיוחד בנפח ההטענה הגדול שתציע ה-CCS. לדברי היצרן, מדובר בנפח של 443 ליטר כאשר הגג סגור, ו-244 ליטר כשהוא פתוח ומאוכסן בתא המטען. ואכן, מדובר בנתונים נאים במיוחד לפתרון שכזה.

 

ה-CCS מצוידת במנוע המוכר בנפח 2.7 ליטר, שישה צילינדרים בתצורת V והספק מרבי של 165 כ"ס. את כוח המנוע מעבירה לגלגלים הקדמיים תיבה ידנית בת שישה יחסי העברה. נתוני ביצועים עדיין לא פורסמו, אך עם תוספת של 140 ק"ג למשקל המכונית - בעיקר לצורך חיזוק מרכב ושלדה - הם צפויים להיות מעט פחות טובים מאלה של גרסת הקופה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
יונדאי קופה קבריולט...
נקראת בינתיים CCS
ר"ת של Coupe Cabriolet Study
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים