שתף קטע נבחר

מתיחת פנים ל-S2000

הרודסטר הנאה של הונדה עברה מתיחת פנים לאחר ארבע שנים של שיווק. באותה הזדמנות, מקבלת ארה"ב גרסה משלה

יצרנית הרכב היפנית הונדה חשפה מתיחת פנים ראשונה ל-S2000, הרודסטר הדו-מושבית שהוצגה בתערוכת ז'נבה של 1999, כ"מתנה" של הונדה ממנה - לעצמה - לרגל חגיגות יובל להיווסדה. וכעת, לאחר ארבע שנים, הגיע הזמן לרענן את אחת המכוניות המעניינות ביותר של הונדה בשנים האחרונות.

 

שינוי דמוגרפי

 

לכל קהל יעד יש רצונות משלו, ודאי גילו נתוני המכירות ושביעות הרצון של לקוחות הונדה ברחבי העולם. כך ניתן להסביר מדוע בוחר הונדה לצייד מעתה את הגרסה האמריקנית במנוע 2.2 ליטר במקום זה בנפח 2.0 ליטר שקיים כיום, אך עם הספק זהה העומד על 240 כ"ס. המומנט צמח בכקג"מ בודד, אבל כעת מתקבל בסל"ד שפוי יותר - יחסית -  6,500 סל"ד שהם 1,000 סל"ד פחות מבמנוע ה-2.0 ליטר. גם נתון ההספק המרבי מתקבל בסל"ד נמוך יותר, במקרה הזה ב-7,800 סל"ד (500 פחות).

 

ולמעשה, מדובר באותו המנוע עליו סיפרנו לכם במסגרת כתבת השמועות, אם כי בסופו של דבר מדובר בגרסה האמריקנית בלבד שתהנה ממנוע זה. הגרסה האירופאית, זו שגם נמכרת במקומותינו, זוכה במסגרת מתיחת הפנים לשינויי כיול ועיצוב, אך נותרת עם אותו מנוע 2.0 ליטר מוכר ואהוב. שינויים אלו יגיעו לשווקים השונים החל מינואר 2004.

 

ומה עוד חדש?

 

במסגרת מתיחת הפנים, זוכה ה-S2000 לפגושים חדשים, יחידות תאורה חדשות מלפנים ומאחור, צמד פתחי מפלט עגולים וחישוקי "17 חדשים, עטופים בצמיגי 214/45 מלפנים ו-245/40 מאחור. בתא הנוסעים מתרכז השינוי בגלגל הגה חדש, קונסולה משודרגת ושיפורים שונים לרמת הגימור של תא הנוסעים.

 

למרות שהגרסה הארופאית נותרת עם אותו מנוע 2.0 ליטר, נעשו שינויים קלים במצערת, מצמד, היגוי, כיול המתלים ולמעשה בכל מערכת שנדרשת לטובת שיפור נוחות הנסיעה ונימוסי הכביש של ה-S2000.

 

שינויים נוספים בהן נוקבת הונדה כוללים הוספת זמזמם התראה לחגירת חגורות בטיחות, מראות צד מחוממות, מתקן לכוסות שתייה וללא ספק השינוי החשוב ביותר עליו אנחנו מדווחים במסגרת כתבה זו - "צופר בעל שני רבדי קול לטובת צפצוף עמוק ועשיר יותר". לא נגענו.

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
הונדה S2000
הונדה S2000
הגרסה האירופאית
הגרסה האירופאית
לאחר מתיחת פנים
לאחר מתיחת פנים
מומלצים