שתף קטע נבחר

הקאמבק של אניטה

אניטה פללי משתלבת נפלא בקונספט הפירסומי של ESC, מכיוון שלמרות המוזרות שלה, ואולי בגללה, היא מצליחה. כוכב חדש נולד?

בשבועיים האחרונים אנו עדים לאחד הקאמבקים ההזויים ביותר של השנים האחרונות: אניטה פללי האחת והיחידה. אניטה היא הג'ינג'-בלונדה עם הקול המצחיק ("גם מגניב וגם סמכותי") המפרסמת שירות חדש של ESC, שנקרא "my voice": אם מאסת ברינגטונים מבית מדרשם של שלומי סרנגה ונינט טייב אתה יכול להקליט את עצמך.

 

אבל אנחנו נתמקד באניטה: למי שעבר את גיל 35, או סתם לא היה בסביבה בשנים האחרונות, נספר קצת על הגברת שמתחת לרעמת השיער. אניטה פללי נהגה להתארח בתכנית האירוח הטלוויזיונית "חלומות בהקיציס" של קיציס ופרידמן. היא הייתה מופיעה בתסרוקות צבעוניות ומשונות ככל האפשר, איפור וביגוד מוגזמים, כשהיא מביאה איתה את כלבתה האהובה.

 

אה, כן, שכחנו לומר שהכלבה נדרסה למוות, ואניטה, שסירבה להיפרד ממנה, פשוט פיחלצה אותה, והמשיכה להסתובב איתה מתחת לזרועה. כן, כפי שאתם מבינים, אניטה מילאה שם את תפקיד "הביזארית התורנית". אפשר להתווכח על המוסריות של להביא אנשים מוזרים לתכניות אירוח. יוצרי התכנית יטענו מן הסתם שהם נותנים במה למיגוון רחב של אנשים. מי שפחות מיתמם מבין ש"מוזר" או "שונה" זה יופי של אייטם, כי הצופים יכולים להרגיש לעומתו כל-כך "נורמלים". אבל מישהו שצוחקים ממנו יכול להפוך אולי למפורסם, אך בשום אופן לא לכוכב. ולכן, למרות החשיפה, "חלומות בהקיציס" לא הפכה את אניטה פללי לכוכבת. הפרסומת של ESC דווקא כן עושה זאת, ונסביר מדוע.

 

כאשר השיקה פלאפון את ESC לפני כשנה, היא הצליחה לעורר סערה בשוק הסלולרי. המותג החדש, שקהל היעד שלו הוא נוער וצעירים, הצליח לפתח שפה פרסומית משל עצמו, ששידרה כי "זה בסדר לא להיות מושלם". מסר מרענן מאד בעולם הפרסומות הבנוי על דוגמנים ודוגמניות בעלי נתונים פיזיים בלתי אפשריים. כנראה שמשהו בשפה הזאת דיבר בצורה מאד נכונה אל הנוער, כי פלאפון הצליחה להכפיל בשנה הראשונה את יעדי המכירות שלה.

 

כצפוי, מוטיב המפלצות, בו השתמשו בהתחלה, הגיע באיזה שהוא שלב לידי מיצוי, והאתגר הגדול של משרד הפרסום היה להחליף את המוטיב, בלי לאבד את אותו "טון" פירסומי מוצלח כל כך. את ההתחלה ראינו כבר בקמפיין הקודם, עם הבחור שנתקעת לו מגרפה במצח, והוא ממשיך לצעוד אל עבר החתיכה המפתה אותו, תוך שהוא מתעלם מהכאב והפאדיחה.

 

ההמשך הוא הקמפיין המוצלח בכיכובה של אניטה פללי, המופיע על מסכינו בימים אלו. אניטה משתלבת נפלא בקונספט הפירסומי של ESC, מכיוון שלמרות המוזרות שלה, ואולי בגללה, היא מצליחה (עובדה שהיא יושבת לנו באמצע הסלון). המסר של התשדיר הוא "שים פס על העולם. גם אם הקול שלך איננו פאר היצירה, הוא עדיין שלך, וזכותך להתפעל ממנו. ESC מאפשרת לך להתגאות במה שאתה". אניטה הופכת כאן לכוכבת, מכיוון שלהבדיל מדמותה ב"חלומות בהקיציס" שגרמה לנו לגחך עליה, כאן אנחנו מגחכים יחד איתה.

 

פרסומת לאסקייפ. משרד הפרסום: מקאן אריקסון

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מתוך הקמפיין. מגחכים יחד איתה
מומלצים