שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    איך להפחית בחילות בהריון
    תחילתו של כל הריון כמעט מלווה בבחילות ולעיתים אף הקאות. לפניכן מספר טיפים שיעזרו לכן לעבור את התקופה הקשה הזו יותר בקלות

    בחילות הן אחד הסימנים המובהקים של הריון, ועבור נשים רבות הן הרמז הראשון לכך שהרו. למרות שהבחילות עלולות להופיע בכל שעות היממה, הן נפוצות יותר בבוקר, כשהקיבה ריקה.

     

    יותר ממחצית הנשים ההרות בשליש הראשון להריון סובלות מבחילות, ואחראים לכך השינויים ההורמונליים שהגוף עובר. עוצמת הבחילה משתנה מאישה לאישה, ולעיתים גם מהריון אחד למשנהו.

     

    בחילות קשות ומתמשכות, שמלוות בהקאות, עלולות להוביל לתת תזונה, התייבשות והפרעה במאזן המלחים בגוף.

     

    אם את בהריון וסובלת מבחילות, הנה כמה טיפים של האגודה האמריקאית לרופאי משפחה, שאולי יקלו את התחושה הלא נעימה:

     

    • אכלי 5-6 ארוחות קטנות במהלך היום, כך שלא תהיי רעבה מדי או מלאה מדי.

     

    • הימנעי ממזון שריחו אינו נעים לך.

     

    • אכלי בבוקר קרקרים, דגנים יבשים או טוסט. הקפידי על לעיסה איטית. פעולה זו סופגת את חומצת הקיבה.

     

    • שתי נוזלים בין הארוחות ולא בזמן הארוחות. שתי מים בכמויות קטנות לעיתים קרובות.

     

    • הימנעי ממזון שמן, מטוגן ומתובל.

     

    • נסי למצוץ סוכריה בזמן שאת חשה שגל הבחילה מתקרב.

     

    • אם את נוטלת ויטמינים וחושבת שהברזל מגביר את הבחילה, דברי עם הרופא שלך על שינוי הרכב הוויטמינים. אם כל אלה לא יעזרו, יש תרופות רבות להקלת הבחילה. מבין השיטות הטבעיות להקלת התופעה, אקופונקטורה ונטילת ויטמין 6 B וכמוסות ג'ינג'ר התגלו כיעילות.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    צילום: סי די בנק
    הימנעי ממזון מטוגן ומתובל
    צילום: סי די בנק
    מחשבוני בריאות
    פורומים רפואיים
    מומלצים