חברת פריניר נכנסת לענף שימורי הזיתים
החברה, שעוסקת בשיווק עגבניות מעובדות, ממתגת מחדש את מפעל זיתי הגליל תחת המותג פריניר, בהשקעה של 5 מיליון דולר
חברת פריניר משווקת שימורי עגבניות, מרחיבה את המותג אל תחום הזיתים. החברה ממתגת את מפעל זיתי הגליל תחת המותג פריניר, בהשקעה של 5 מיליון דולר.
בשלב הראשון תשווק פריניר שלושה מוצרים תחת המותג: חרוזית - זית נטול גלעין, טבעות זיתים ירוקים וזיתים ירוקים שלמים. קופסאות השימורים של פריניר, המעוצבת כחבית, ישווקו ברשתות השיווק ובחנויות.
הדס צ'סקלה-מור, סמנכ"ל שיווק בפריניר, מסרה כי "הזיתים נתפסים בעיני הצרכן כמוצרים מאוד ישראליים וצריכתם בארץ מגיעה לכ-18 אלף טון בשנה".
פריניר משקיעה 2.5 מיליון דולר בשיפוץ מפעל זיתי הגליל וברכישת ציוד. לצורך השלמת המהלך קלטה החברה בחודשים האחרונים כ-30 עובדים נוספים לצוות העובדים. בין היתר, השקיעה החברה כסף ברכישת ציוד חדיש וטכנולוגיה מתקדמת שמיושמת בפיילוט עבור רשת הענק האמריקאית, וול מארט.
פריניר הוקמה בשנת 1984 כמפעל לעיבוד עגבניות על ידי מושבים מהצפון. בשנת 1988, נרכש המפעל על ידי משפחת צ'סקלה ובהמשך הצטרפו אליהם האחים נקש, מבעלי המטעים הגדולים ביותר בישראל. בשנת 1989 רכשה פריניר את מפעל זיתי הגליל שעם הקמתו, ב- 1980, החל לייצא זיתים לשוק הבינלאומי ובעיקר לארה"ב. מאז רכישת המפעל ועד לאחרונה צומצמה מאוד פעילות זיתי הגליל ועם המיתוג המחודש תחת השם פריניר יגדלו היקפי הייצור והמכירות של המפעל.
פריניר. קופסא בצורת חבית
מומלצים