מעדנות: פיצה למיקרוגל ב-500 אלף דולר
הסדרה כוללת פיצות אישיות עם תוספת גבינה או זיתים באריזות שונות
יצרנית מוצרי המאפה מעדנות, חברה בת של סנפרוסט מקבוצת תנובה, משקיעה 500 אלף דולר בהשקת פיצה למיקרוגל. תהליך פיתוח של המוצר נמשך שלוש שנים. הפיצות של מעדנות יוצאות לשוק חודש לאחר שהמתחרה, חברת זוגלובק, החלה לשווק פיצות חדשות המותאמות לחימום במיקרוגל.
מעדנות משיקה את המוצר לאחר שהשיקה באפריל 2002 סדרת פיצות קפואות בהשקעה של 6 מיליון דולר וכבשה נתח של 70% מהשוק. המהלך ילווה בקמפיין פרסום מאסיבי למוצר בתקציב של 500 אלף דולר.
סקר שערך מכון המחקר טלסקר עבור חברת מעדנות העלה, כי 46% מצרכני הפיצות הקפואות מחממים אותן במיקרוגל, 66% יודעים שחימום פיצה במיקרוגל גורע מאיכותה ו-70% הביעו נכונות לקנות פיצה שמיועדת למיקרוגל.
סדרת הפיצות למיקרוגל כוללת פיצה אישית גדולה עם גבינה או בתוספת זיתים ביחידה אחת, פיצה אישית גדולה גבינה או זיתים באריזת 3 יחידות ופיצה אישית עם גבינה או זיתים, לילדים, באריזת 6 יחידות. לפיצה מצורפת מגשית מיוחדת לאפיה במיקרוגל, היוצרת פיצה קריספית במיקרוגל.
על פי נתוני נילסן לדצמבר 2003, הגיעו מכירות הפיצות הקפואות ל-115 מיליון שקל. מעדנות מחזיקה 70%, שלושת האופים 12% וזוגלובק 11%. מכירות פיצה במשלוח ירדו מ- 400 מיליון שקל בשנת 2001 ל- 300 מיליון שקל ב-2003.
מעדנות. יש ביקוש לפיצה במיקרוגל
מומלצים