שלוש שנים לאחר שנחשפה בתערוכת ז'נבה 2001 בגרסאות האצ'בק עם 3 ו-5 דלתות, מציגה פיז'ו את ה-307 בגרסת הסדאן, 4 דלתות. כידוע, בניגוד גמור לשוק המקומי, הרי שבאירופה מרכב שלוש קופסאות למכוניות קומפקטיות איננו פופולרי במיוחד, וזו גם הסיבה שבשלב זה לפחות תוצע גרסה זו בשוק הסיני בלבד. פיז'ו כפי שניתן לראות בתמונות, לא יצאה מעורה בדרכה לעצב את גרסת הסדאן וחלקה האחורי של המכונית נראה מעט כתוספת שלאחר מעשה. הוא מזכיר במשהו את הגישה בה בחרה פולקסווגן עם הבורה (לעומת הגולף) בניגוד לעיצוב מחדש של כל המכוניות כמו שבצעה למשל רנו עם המגאן. התוצאה הכללית אמנם מוצלחת בהרבה מהניתוח שבוצע בזמנו ב-306 סדאן, אבל לפחות בתמונות היא לא נראית מבריקה במיוחד. גרסת הסדאן החדשה ארוכה ממחומשת הדלתות ב-26 ס"מ, ובארבעה ס"מ מה-SW. לא בישראל ה-307 סדאן תוצע בשוק הסיני עם מנועי ה-1.6 ליטר (110 כ"ס) וה-2.0 ליטר (138 כ"ס) המוכרים, בשידוך לתיבה אוטומטית או ידנית. כל זה נשמע כמו מתכון מתאים במיוחד לשוק הישראלי, ואכן בלובינסקי היו שמחים מאוד לשווק את המכונית בארץ כמתחרה אמיתית לגרסאות הסדאן של המאזדה 3, למשל. ואולם, כמו שזה נראה כעת, בפיז'ו לא מעוניינים לבצע למכונית תקינה אירופאית, הנדרשת כדי לאפשר מכירה בישראל. עם זאת, מציינים בלובינסקי, עצם השקת המכונית בתערוכת ז'נבה - ולא בסין הרחק מעיני האירופאים - עשויה לנבוע מרצון של פיז'ו ללמוד את תגובת הקהל למכונית. ייתכן שאם יראו הצרפתים שיש דרישה למכונית הם ימצאו את הדרך להביאה ליבשת הקלאסית - ייתכן ובעתיד היא תיוצר גם בארגנטינה, לצד מחומשת הדלתות שמתוכננת לייצור שם מהאביב. מצד שני, ייתכן שפיז'ו פשוט מעוניינת לזכות בכותרת נוספת באירופה, לאחר שהצהירה על כך שתציג כמות נכבדה של דגמים בשנים הקרובות. העובדה כי המכונית תיוצר בסין עשויה לתמוך בכך.