שתף קטע נבחר

האם זו מחליפת ה-156?

סדנת הרכב האיטלקית איטלדיזיין-ג'וג'ארו, תציג בתערוכת ז'נבה את הפרשנות שלה לכיצד עשויה להיראות מחליפת ה-156 של אלפא רומיאו. בדרך, היא מגלה כמה סודות

הקשר בין איטלדיזיין-ג'וג'ארו לאלפא רומיאו הולך ומתהדק. לאחר שסדנת הרכב האיטלקית סייעה בעבר במתיחת פנים ל-156, והציגה את הברירה המרשימה למראה, מגיע הזמן לדגם תצוגה חדש בשם ויסקונטי (Visconti). ואנו ממליצים לכם להביט בו היטב. אחרי הכל, מדובר בפירטי עיצוב שנגלה בעתיד במחליפת ה-156 (שתכונה 157) ובדור הבא של ה-166.

 

לדברי אנשי סדנת העיצוב, הויסקונטי מבוססת על פלטפורמת מחליפת ה-156 וגרסת הייצור של הברירה. האורך הכללי עומד על מעט פחות מחמישה מטרים, ורוחב המרכב קטן במעט מ-190 ס"מ. על הכוח אמונה יחידת V6 בנפח 3.2 ליטר, הפעם עם צמד מגדשי טורבו שמאפשרים 408 כ"ס.

 

כל הכוח הזה יגיע לכל ארבעת הגלגלים, וזה לא ממש מפתיע. בהקשר זה ראוי לציין כי רק לאחרונה חשפה אלפא גרסת הנעה כפולה ל-156 הנוכחית, תחת השם קרוס-וואגון. לעומת זאת, העובדה כי לפחות במכונית התצוגה מדובר בהיגוי לכל ארבע הגלגלים, לא הייתה צפויה.

 

לפי התמונה אותה פרסמה איטלדיזיין, נראה כי גם גרסאות אלפא בעתיד ימשיכו את קו העיצוב האלפיסטי-אגרסיבי של דגמים וותיקים, זה שהחל ב-156 והתקדם ל-147, על שלל מתיחות הפנים של ארסנל אלפא בשנה החולפת. באלפא אמנם לא מתייחסים כרגע לשאלה האם אכן מדובר במראה ה-157.

 

איטלדיזיין לעומתם רומזים כי המכונית הזו מוכנה לייצור סדרתי, ומשלחים בכך את הכדור למגרש של היצרנית. אגב, אפשר להמר כי חרטום המכונית יגיע באופן כמעט ישיר ל-157, ואילו שאר המרכב יישמר לספינת דגל (167?) עתידית.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים