שתף קטע נבחר

מותחים את היוקרה

גם מכוניות יוקרה זקוקות לקוסמטיקה כדי להסתיר קמטים. הבאה על שולחן המנתח הפלסטי - בנטלי ארנג'. והמטרה - להפסיק להיראות כמו רולס רויס

יצרניות רכב רבות נוהגות לבצע מתיחת פנים לדגמים מוכרים. באמצעות שינוי שעלות הפיתוח שלו צנועה במיוחד, בוודאי בהשוואה לפיתוח מכונית כל-חדשה, יכולים יצרנים להציג מוצר שנראה רענן ועדכני, אל מול מתחרות חדשות. אחרי הכל, הציבור בשווקים השונים מעדיף את המודרני והחדש, וללא אותם שידרוגים יתקשו היצרנים השונים למכור מכוניות.

 

גם היוקרה נמתחת

 

בתערוכת ז'נבה הקרובה, שתפתח שעריה בפני הקהל הרחב ב-4 במרץ, תצטרף יצרנית מכוניות היוקרה הבריטית בנטלי את הארנג' הותיקה לרשימת המבקרות במכון היופי. כזכור, בנטלי היתה בעבר בבעלות רולס רויס, והארנג' היא למעשה סילבר סרף מחופשת - עובדה העומדת בעוכריה מול הפנטום החדשה, ולא רק.

 

כעת מציגים הבריטים של קרו את דגם 2005 של הארנג', שזכה לשינויים קוסמטיים קלים לטובת יישור קו מול העיצוב של הקונטיננטל GT. השינוי הניכר ביותר הוא מלפנים, שם צמד יחידות תאורה נפרדות מכל צד של הסבכה הקדמית, מחליפות את יחידות התאורה האליפטיות מהעבר. לדברי בנטלי, שינויים נעשו גם לעיצוב הפגושים.

 

יותר צבעים

 

מלבד זאת, מצוידת כעת הארנג' בחישוקי "18 או "19 חדשים - בהתאם לגרסה ולעומק כיס הלקוח, בעוד שתא הנוסעים זכה לשידרוג קל בעיצוב ואיכות החומרים. בנטלי מתגאה במיוחד בכך שהארנג' המחודשת מוצעת ב-40 צבעי מרכב שונים, לא כולל שילובי צבעים, ו-27 גוונים לתא הנוסעים. גם רשימת התוספות הארוכה ממילא תפחה, ואיתה המחיר הלא-שווה-לכל-נפש.

 

מתחת למכסה המנוע ממשיך לשכון מנוע ה-6.75 ליטר המפורסם של בנטלי, שעבר שינויים קלים בלבד לטובת עמידה בתקני זיהום אוויר מחמירים יותר. הארנג' המחודש יוצע באירופה וארצות הברית בעוד מספר חודשים, כדגם 2005.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
בנטלי ארנג'
עברה מתיחת פנים
שינוי גם לתא הנוסעים
פגושים מחודשים
ודימיון לקונטיננטל GT
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים