שתף קטע נבחר

זו לא אודי. זו רובר

יצרנית הרכב הבריטית רובר חשפה בתערוכת ז'נבה גרסת V8 חדשה ל-75 המוכרת. רק למה היא מזכירה לנו אודי חדשה?

ליצרנית הרכב הבריטית רובר אין הרבה מה לחדש בתערוכת ז'נבה 2004. ובכל זאת, היא מצליחה להפתיע עם גרסה חזקה במיוחד ל-75 הוותיקה. גרסה חדשה? לא ממש. למעשה מדובר ב-MG ZT260, עם כיול מתלים שונה לטובת נוחות נסיעה טובה יותר, ומנוע V8 בנפח 4.6 ליטר, והספק מרבי של 260 כ"ס. הגרסה שתהיה מעתה הבכירה בהיצע ה-75, תציע אם כך זינוק מ-0 ל-100 קמ"ש בפחות מ-7 שניות, ומהירות מרבית מוצהרת של 240 קמ"ש.

 

אבל, החדשות הגדולות בכל זאת אינן מגיעות מסעיף הטכנולוגיה, אלא דווקא מהתחום האסתטי. שימו לב למראה המקורי (והמוכר, יש להוסיף) של הסבכה הקדמית, והוסיפו לכך הצהרות אודות יוקרה יוצאת דופן ואבזור עשיר בהתאם. אם אתם מחפשים את הסמל של אודי בחרטום ובין שורות היחצנות, אנחנו לא מאשימים אתכם. אם לא, העיפו מבט ב-A6 החדשה או ב-A8 W12 שקדמה לה.

 

איפה המקוריות?

 

ה-A8 האמורה הייתה יוקרתית ראשונה מבית אודי להציע עיצוב שונה בגרסת היוקרתית ביותר, בהתאם למראה שהציגה הנובולרי לתצוגה. ה-A6 שהוצגה זה עתה "מיישרת קו" עם המראה המשפחתי החדש, ונראה כי הרעיון של רובר לרענון פני ה-75 המזקדנת נטל משם לא מעט רעיונות. בהתחשב בעובדה כי שלוש המכוניות הוצגו בסמיכות גדולה אחת לשנייה - לפחות במונחי הזמן הנדרשים לתיכנון ועיצוב מכונית בתעשיית הרכב - קשה להעריך מי העתיק ממי, אם בכלל. רוצים לנסות ולנחש?

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
גרסת V8 לרובר 75 המוכרת
עם עיצוב שונה ואגרסיבי יותר
וזו אודי A6. דימיון מקרי?
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים