"שבלול וטבלול" גויסו לקמפיין של חברת תלמה
הצמד מהאקדמיה לצחוק קיבל 10,000 דולר עבור השתתפות בקמפיין למוצר חדש מתחום דגני הבוקר, כריות. הקמפיין מצולם בשעות אלה בנמל תל אביב. משרד הפרסום באומן בר ריבנאי הפיק את הקמפיין בו ייראו השניים כשהם מנהלים דו שיח טורקי-אנגלי
הטרנד הטורקי תופס תאוצה בטלוויזיה. לאחר שזכינו לראות את ניסו, המסלסל הטורקי מכוכב נולד 2 בקמפיין לטולוטו, נראה בקרוב גם את צמד הבדרנים שבלול וטבלול ה"טורקים" במסע פרסום.
אז מסתבר שיש חיים אחרי האקדמיה לצחוק: "שבלול וטבלול" - יוסי וטירן - הצמד שזכה במקום השני בתוכנית הטלוויזיה האקדמיה לצחוק, גויסו על ידי תלמה להשתתף בקמפיין למוצר חדש שמשיקה החברה בקטגוריית דגני הבוקר, תחת המותג כריות. מקורות בענף מסרו ל-ynet, כי עבור ההשתתפות במסע הפרסום קיבלו השניים 10,000 דולר.
הקמפיין מצולם בשעות אלה בנמל תל אביב הישן. תלמה השקיעה בקמפיין 3 מיליון שקל והוא מופק על ידי משרד הפרסום באומן בר רבנאי.
במסגרת הקמפיין, שיעלה לאוויר באמצע חודש יוני, מגלמים יוסי וטירן את צמד השדרים הטורקי שכבש את המדינה – שבלול וטבלול. הם מנהלים ביניהם דו שיח טורקי-אנגלי כשהם יושבים על הגדר ואוכלים מוצר חדש מסדרת כריות. השניים ינסו להכניס ללקסיקון הסלנג העברי ביטויים כגון mahabal ודומיהם.
יוסי וטירן. מתוך הקמפיין
מומלצים