יפאורה תבורי מרעננת את הלוק של קריסטל
נעשה מעבר לבקבוק 2 ליטר מעוצב במשקאות הקלים, ובמשקאות המוגזים עוצבו מחדש הלוגו ותוויות המוצרים. החום בוטל?
חברת יפאורה תבורי מרעננת את המותג קריסטל, שיוצר לראשונה בשנת 1936. במסגרת שדרוג המותג קריסטל נעשה מעבר לבקבוק 2 ליטר מעוצב במשקאות הקלים, ובמשקאות המוגזים עוצבו מחדש הלוגו ותוויות המוצרים. בנוסף, נוספו לסדרה שני טעמים חדשים: מיץ דיאט אשכוליות ומשקה אקזוטי מוגז.
כמו כן, במסגרת שדרוג סדרת קריסטל 2 ליטר, במשקאות הדיאט, נעשה שימוש בממתיק סוכרלוז- ממתיק דל קלוריות היחידי שמקורו בסוכר הטבעי וללא טעם לוואי.
המותג קריסטל לא נתמך שיווקית שנים רבות, אך נהנה מנאמנות צרכנית, בעיקר הודות למחירים הזולים של המשקאות (2 ליטר ב-3.5 שקל). המותג תופס כ-13% משוק המשקאות הקלים, ומזוהה עם הסיסמא: "החום בוטל שותים קריסטל"
סדרת משקאות קריסטל כוללת 14 טעמים בקטגוריות המוגזים והמיצים.
הלוק החדש
מומלצים