שתף קטע נבחר

הכי מטוקבקות
    זירת הקניות

    החוצפה של מי עדן

    חברת "מי עדן" ממשיכה להפציץ את תיבות הדואר שלנו בדואר זבל, ואנחנו חושבים שההתנהלות שלהם עברה את הגבול

    בשבוע שעבר הופצצו תיבות דואר של גולשים רבים בדואר זבל של מפיצת המים המינרליים "מי עדן". כאשר הגולש א.ז. דיבר עם מנהל המכירות הארצי של החברה, הוא התנצל בפניו וסיפר כי קנו את רשימת התפוצה מגורם חיצוני.

     

    ההודעה נשלחה לפחות שלוש פעמים לכל נמען, ולא שולבה בה אפשרות להסרה מרשימת התפוצה. כותרת ההודעה הייתה "מה שלומך", על פי מיטב הטקטיקה הנכלולית של הזבלנים, המנסה לפרוט על פסים אישיים ומטעים, על מנת לפתות את הגולש להקדיש לה כמה שניות מזמנו.

     

    "אנו מתנצלים בפני הגולשים אליהם הגיעה ההודעה. אנחנו בודקים את הנסיבות ומבטיחים שבעתיד פניות מסוג זה יופנו אל המעונינים בהן בלבד", נמסר לנו ממי עדן בשבוע שעבר.

     

    למרות ההבטחה הזו, חלפו רק מספר ימים, ואתמול שוב הוגדשה הסאה, כאשר תיבות הדואר נמלאו בהודעות של מי עדן שהתעניינו בשלומנו. בהודעה, שנשלחה פעמיים בתפוצה המונית, הופיעה דמותה של בלונדינית חייכנית שדומה כי הפכה לבת בית אצלנו, כאשר לימינה הסלוגן הנמוך "טוב לדעת שהוא תמיד מחכה לי בבית - חם או קר". רק גלילה מטה מגלה שמדובר בעצם ב"הצעה מיוחדת" לרכישת מתקן מים אותו משווקת החברה.

     

    עוד חוזר הניגון הצורם

     

    הספאם נשלח גם הפעם באמצעות ספקית האינטרנט 012, שמסרה לנו בשבע שעבר כי "לאור תלונות שהתקבלו אצלנו במערכת נבדק הנושא מול גורמים נוספים ונמצא כי הלקוח מפיץ דואר ספאם. לאחר התראות חוזרות ונשנות בהתאם לנהלים, ומאחר והמשלוחים לא פסקו נותק הלקוח". מ-012 נמסר כי שולח ההודעה נחסם (שוב) ותגובת "מי עדן" לזיבול החוזר היא כי "לא ברור להם כיצד המשלוח חזר על עצמו". כמה משכנע.

     

    לאחר שהתברר לנו כי ההתנצלות וההבטחה של מי עדן שוות לאיברי גוף מסוימים, שלא כאן המקום לפרטם, ומסתבר כי בחברה עדיין חושבים כי דואר זבל מסייע לקידום המכירות שלהם, חשבנו להבהיר למנכ"ל מי עדן היוצא, יאיר נחמד והמנכ"ל הנכנס, ליאור בן ארצי, מה אנחנו חושבים על ההתנהלות שלהם.

     

    בשבוע האחרון התעניינתם בשלומנו חמש פעמים ונגעתם ללב בדרכים שאינן ניתנות לתיאור. היינו שמחים להשיב למחווה האנושית היפה הזו, בדמות דואר זבל (ספאם) מסחרי, אך אתם הסתתרתם מאחורי כתובת דואר מזויפת, כמו שנוהג כל זבלן מפוקפק.

     

    בוודאי קראתם בספרי ניהול על "ערכי מותג" וכל המנטרות הניו אייג'יות הנלוות לכך. אם אנחנו לא טועים, "הערכים" שמאפיינים את המותג "מי עדן" הם צלילות, ניקיון, טבע וכו'. איך זה מתיישב עם זיהום המרחב הדיגיטלי בספאם שלכם?

     

    נכתוב את זה הכי פשוט, כדי שתבינו: אנחנו לא סובלים ספאם, והודעות כגון אלה ששלחתם מורידות מאוד את המוטיבציה שלנו לקנות את המים שלכם. אתם יורקים לגולשים בפנים, וסבורים שנאמין שמדובר במים מינרלים? אנחנו חסרי סובלנות לנוכח זבלנותכם. בתקווה שתבינו את הרמז.

     

    מייקל לזן, סמנכ"ל השיווק של מי עדן ביקש למסור: "ביום ה' נתתי הוראה חד משמעית להפסיק את הפצת הדואר. אני מבין עכשיו שהודעות הדואר הופצו גם אתמול. אנחנו עורכים התייעצות עם עורך הדין של החברה כדי לבחון את הצעדים המשפטיים שלנו נגד מפיץ הספאם".

     

    מחברת 012 ביקשו להוסיף את הטענות הבאות:

     

    1. ביום חמישי, 1 ביולי , הפיץ ספאמר בעל כתובת IP של חברת "ברק" דרך משתמש בשרתי המייל של 012 , דברי דואר - SPAM בשם חברת "מי עדן".

      

    2. ביום חמישי, בשעה 14:00 לאחר קבלת תלונות בנושא ובהתאם לנהלים של צוות ה-ABUSE נחסם המשתמש האמור.

     

    3. ביום שני, 5 ביולי, בשעות הבוקר המוקדמות החל משתמש אחר הפעם מכתובת IP של 012 קווי זהב להפיץ אותו מייל של חברת "מי עדן" דרך שרתי המייל

    של קווי זהב.

      

    4. ביום שני, 5 ביולי, בשעה 03:00 בעקבות זיהויי במערכת הבקרה שלנו ובתוך דקות מקבלת התלונה הראשונה, נחסם ה-USER הנוסף ונותק מהמערכת.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים