דנה דבורין וקלסיקלטת משיקים מותג חדש לילדים
במותג החדש, טולי בלבולי, הושקע סכום של מיליון דולר
חברת קלסיקלטת והשחקנית וכוכבת הילדים דנה דבורין, משיקים בימים אלה מותג ילדים חדש בקונספט ייחודי תחת השם "טולי בילבולי" בהשקעה ראשונית של מיליון דולר. המותג יכלול סדרת מוצרים לילדים במגוון תחומי המדיה והתרבות, כמו קלטות, בובות, עיתון, מחזמר, ספר, משחקי מחשב ועוד.
המותג, שמיועד לילדים בגילאי שנתיים עד שבע, הינו פרי יוזמתה של דבורין. חברת "קלאסיקלטת" השקיעה את ההשקעה הראשונית במותג ומוציאה לשוק בימים אלה קלטת חדשה – "טולי בלבולי בארץ פטפטת".
עד סוף שנת 2005 יושקו בנוסף לקלטות הוידאו על פי שלבים: בובת "טולי בלבולי", מחזמר לילדים שיספר על מסעה של טולי בלבולי לארץ פטפטת, ספר אינטראקטיבי – קונספט מהפכני במסגרתו הילדים יהיו שותפים בבניית העלילה, עיתון לילדים ומשחקי מחשב.
דנה דבורין עוסקת בתכנים בידוריים לילדים למעלה מ- 15 שנים. בעברה היתה מנחה בערוץ 2, בערוץ 1, ובערוץ הילדים (6 שנים), וכן כיכבה במחזות זמר בתפקידים ראשיים.
שוק קלטות הילדים מוערך ב–40 מיליון שקל בשנה.
דנה דבורין בקלטת החדשה
עטיפת הקלטת
מומלצים