גולף מכנסת מותגים; ספרינט תהפוך לרשת עודפים
הקבוצה משקיעה 25 מיליון שקל במהלך במסגרתו תתמקד רשת גולף אנד קו בכלי בית וטקסטיל, גולף קידס יוצא מסניפי הרשת ויימכר בחנויות נפרדות ורשת ספרינט תהפוך לרשת העודפים של הקבוצה, אך תמשיך לשמור על שם המותג
קבוצת גולף מתחילה לבצע מהלך של כינוס מותגים והעצמת המותג "גולף" כמותג מטריה לאופנת גולף הנשים והגברים, רשת כלי הבית והטקסטיל גולף אנד קו ומותג הילדים גולף קידס. ההשקעה הכוללת במהלך עומדת על כ-25 מיליון שקל.
כיום גולף מאגדת תחתיה את הרשתות גולף אנד קו, אינטימה, פולגת, ספרינט, גולף וגולף קידס. רשת ספרינט תהפוך לרשת העודפים של הקבוצה ופולגת ואינטימה (מותג הלבשה תחתונה) יישארו מותגים עצמאיים הפונים לקהל יעד ממוקד.
אילנה קאופמן, מנכ"ל גולף אנד קו, מסרה כי בגולף לא מאמינים בפתיחת חנות תחת השם "חנות עודפים" כיוון שזה פוגע במכירה של החנויות הרגילות ולכן הוחלט להפוך חלק מחנויות ספרינט לחנויות עודפים, בלי לשנות את שם המותג. חנויות ספרינט הנותרות יוסבו לחנויות גולף ואינטימה במטרה להגדיל את הפריסה. "בחנויות העודפים הגולם עולה על יוצרו והקהל מעדיף ללכת לחנות העודפים ולא לחנויות הרגילות", אמרה קאופמן.
רשת גולף אנד קו תתמקד בכלי בית וטקסטיל בלבד. המותג גולף קידס יוצא אל מחוץ לרשת ויהפוך לחנויות stand alone. לדברי קאופמן, המותג יטופל ברמת המחיר והמוצרים יהיו זולים יותר ממוצרי "פוקס קידס". "קטגוריית הילדים בקבוצת גולף רחוקה ממיצוי ומהווה עבורינו הזדמנות להגדלת הכנסות בקבוצה", אמרה קאופמן, "אין בתחום זה מותג מוביל בישראל ואנחנו מתכוונים להוזיל מחירים כתוצאה מכך שנבצע הזמנות גדולות יותר מסין ופורטוגל אך נשמור על האיכות". במקביל לקולקצייה הבסיסית מתשיך הרשת לשווק את מותג הילדים האמריקאי OSHKOSH כמותג פרימיום שמתומחר גבוה יותר.
במסגרת ההערכות, תפתח הקבוצה 12 חנויות חדשות בשנת 2005, בכללן חנות פיילוט ראשונה של גולף קידס. לדברי קאופמן, מחזור המכירות השנתי של הקבוצה עומד על כ-600 מיליון שקל בשנה (המותג פולגת מגלגל 60 מיליון שקל ופוקס קידס כ-40 מיליון שקל). עוד נמסר, כי הגידול השנתי במכירות הרשת עד אוגוסט 2004 עמד על כ-5% לעומת שנה שעברה. ברשת מעריכים, כי בשנת 2005 יגדלו המכירות בכ-8% בהשוואה לשנת 2004.
תקציב הפרסום של קבוצת גולף עומד על 10 מיליון שקל בשנה. בשלב זה יתמקד הפרסום במותגים אופנת גולף וגולף אנד קו. קמפיין גולף אנד קו יעלה בכיכובה של איילת זורר באמצעות יהושע TBWA וקמפיין "השוטרים" לגולף עלה באמצעות ליניאל DDB. המותג פולגת יפורסם בקמפיין בעיתונות באמצעות יהושע.
קבוצת גולף נמצאת בבעלות כלל תעשיות ומעסיקה כ-1,355 עובדים.