שתף קטע נבחר

הכינו את הקסקט - 911 קבריולה חדשה

כחצי שנה לאחר שחשפה את ה-911 החדשה (קוד - 997), מתפנה פורשה להצגת הגרסה הפתוחה. השיווק באירופה החל מאפריל 2005

פורשה חשפה את גרסת הקבריולה החדשה ל-997, הגלגול הנוכחי בחייה של אחת ממכוניות הספורט הפופולריות ביותר מעולם - ה-911. וממש כמו גרסת הקופה, גם הקבריולה החדשה תוצע בשלב ראשון בשתי גרסאות - קאררה וקאררה S.


פורשה 911 קאררה S קבריולה

 

על העיצוב אין הרבה מה לומר - אם אהבתם את הקופה תאהבו גם את הקבריולה. אותם קווים עגלגלים - בהשראת ה-993 של ראשית שנות ה-90 - הועתקו גם לקבריולה, שנראית כעת טוב יותר מה-996 אותה היא החליפה. והדימיון לקופה לא עוצר בעיצוב החיצוני.

 

הקבריולה החדשות מצוידות באותם מנועי בוקסר עם שישה צילינדרים - 3.6 ליטר עם 325 כ"ס לקאררה, 3.8 ליטר עם 355 כ"ס בקאררה S. שתי הגרסאות מציגות תוספת משקל של 85 ק"ג לעומת אחותן הסגורה, בשל הצורך בחיזוקי מרכב לפיצוי על אובדן הגג. זה האחרון, באופן מסורתי, ממשיך לעשות שימוש בבד ולא בגג קשיח מתקפל שאופנתי כיום בתעשיית הרכב יותר מתמיד.


פורשה 911 קאררה קבריולה

 

בפורשה מבטיחים שהביצועים כמעט ולא נפגעו, ומספרים כי תודות לתכנון אווירודינמי יעיל הצליחו להשיג מהירות מרבית זהה לדגמי הקופה. משמעות ההצהרה הזו שהקאררה תוכל להאיץ עד ל-285 קמ"ש, ואילו הקאררה S תמשיך ותאיץ עד ל-293 קמ"ש מרשימים. נתוני המיאוץ הקלאסי, מעמידה ל-100 קמ"ש, נפגעו קלות ועומדים על 5.2 בקאררה ו-4.9 שניות ב-S, לעומת 5.0 ו-4.8 בגרסאות הקופה המקבילות. מחיר צנוע בשביל הגג הפתוח, לא?

 

ה-911 קבריולה החדשה תוצע באירופה החל ב-2 באפריל 2005, שבועות בודדים לאחר שהשקה רשמית תתבצע בארצות הברית וקנדה. בפורשה הודיעו עוד כי מחיר הקאררה קבריולה יהיה באירופה החל מ-73,000 אירו, בעוד שעבור הקאררה S נאלץ לשלם 82,000 אירו. בשני המקרים מדובר במחיר לפני מיסים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
קאררה S קבריולה (ימין) וקאררה קבריולה. החל מאפריל באירופה
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים