סוף לשמועות. ב.מ.וו חשפה היום את ה-M6, גרסת הביצועים המוחלטת של סדרה 6 המוכרת. וכפי שניתן היה לצפות, היא תציע לטענת ב.מ.וו לא רק יכולת מרשימה, אלא גם עיצוב מתאים. זה האחרון כולל פגושים חדשים מלפנים ומאחור לטובת אווירודינמיות משופרת, כמו גם קירור טוב יותר של המנוע. בב.מ.וו מתגאים בכך שאפילו דפנות הדלתות כוללות תוספות לשיפור זרימת האוויר. בדומה ל-M3 CSL, גם ב-M6 החדשה החליפו אנשי היצרנית את גג המתכת השגרתי בכזה העשוי מסיבי פחם, אם כי התועלת במשקל - מעט פחות מ-5 ק"ג - נראית קטנה וזניחה במקצת. התוצאה, בכל מקרה, היא משקל עצמי העומד על 1,710 ק"ג. הבווארים מציינים עוד כי עשו שימוש במתלים מאלומיניום וחישוקי "19 קלים במיוחד. ואם כבר משקל מוקפץ, נציין שב.מ.וו תצייד את ה-M6 בצמיגי 255/40 מלפנים ו-285/35 מאחור. מנוע, ביצועים לא חסר, וטוב שהתעניינתם. ה-M6 שואלת את יחידת הכוח של ה-M5, לה 10 צילינדרים ב-V ו-507 כ"ס. הביצועים עם זאת, טובים יותר - זינוק מעמידה ל-100 קמ"ש ב-4.6 שניות, ומהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית ל-250 קמ"ש (ללא הגבלה - "מעל 320"). ההגבלה הזו כמובן לא מפריעה ל-M6 להאיץ ל-200 קמ"ש תוך 14 שניות(!), זמן שארוך רק במקצת ממיאוץ 100-0 קמ"ש של "משפחתומטית" ישראלית ממוצעת. בב.מ.וו מבטיחים כי תחילת השיווק באירופה תהיה ביולי, במחיר שינוע סביב ה-150,000 אירו. בשלב זה הם מצהירים כי גרסת M6-קבריולה לא נמצאת בתכנון. מעניין לציין כי ה-6 החזקה מכולן מקבלת גם ארבעה גוונים ייחודיים עם שמות של מסלולי מירוץ מפורסמים - "אדום אינדיאנאפוליס", "ברונזה ספאנג", "כחול אינטרלגוס" ו"סילברסטון". אתם תנחשו לאיזה צבע מתייחס הגוון האחרון...