שתף קטע נבחר

קאדילק מציעה: יוקרה לממהרים

מותג היוקרה של ג'נרל מוטורס הגיע לתערוכת דטרויט עם גרסת "V" שרירית ל-STS, הדגם הבכיר בהיצע. לא במקרה, זו גם הקאדילק החזקה מעולם

קאדילק, מותג היוקרה של ג'נרל מוטורס, הציגה בתערוכת דטרויט את גרסת הביצועים של ה-STS, תחת השם רב המשמעות STS-V. מכונית הסאלון היוקרתית נחשפה במקור בניו יורק בשנה שעברה, בינתיים נעלמה מעט אל מאחורי הקלעים, ואמורה לחזור שוב לכותרות עם גרסה חדשה וחזקה מאי פעם.


 

הקאדי החזקה מעולם

 

מתחת למכסה המנוע של ה-STS-V שוכן מנוע הנורת'סטאר V8 של קאדילק, כאן בנפח 4.4 ליטר ובשידוך למגדש-על. שילוב זה מעניק לגרסת הביצועים החדשה את תואר "הקאדילק החזקה מעולם". לדברי אנשי המותג, די בהספק הזה כדי להאיץ את היוקרתית הגדולה ב"פחות מ-5 שניות" מ-0 ל-100 קמ"ש. בין היתר בעזרת תיבת שישה הילוכים אוטומטית חדשה, העונה לשם הידרה-מאטיק.

 

בקאדילק יודעים שכוח הוא כלום ללא שליטה, ומבטיחים כי שלדת ה-STS-V כוילה כך שתתאים "גם למסלול המירוצים וגם לאוטובאן". את היומרה הזו הם מסייגים מייד, תוך שהם מציינים כי מדובר בכל זאת במכונית המיועדת בראש ובראשונה להיות "שייטת מהירה ואלגנטית", פחות מכונית ספורט ממוקדת.


 

כדי להנעים את זמנם של הנהג והנוסעים, מצוידת ה-STS-V במשטחי ומושבי עור, דיפון עץ ונגיעות אלומיניום במקומות שונים. אגב, את הגוון האדום שבתמונה, "אדום-טנגו" כפי שהוא מכונה בפי קאדילק, ניתן להחליף ב"שחור-שגרתי" ולבטח פחות צעקני.

 

עיצוב סולידי

 

את ה-STS-V ניתן לזהות כשונה מ"גרסאות נחותות" יותר בזכות טיפול קוסמטי קל שעברה. הטיפול הזה כולל ניפוחי מרכב קלים, פגושים שונים, ספוילר מאחור ותגי "V". לאלה מצטרפים צמד פתחי מפלט מודגשים מאחור, חישוקים קלים חדשים וסבכה קדמית שונה. התוצאה, לטעמנו, מתאימה ליומרה - אלגנטי, וגם קצת דינמי. והעיקר שבוב לוץ מרוצה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
קאדילק STS-V
גם יוקרתית, גם חזקה
בוב לוץ, סגן יו"ר ג'נרל מוטורס (ימין) מתבדח עם כפיל בהשקת ה-STS-V
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים