שתף קטע נבחר

קאדילק מציגה: DTS

מותג היוקרה של ג'נרל מוטורס ממשיך לרענן את ארסנל הדגמים, הפעם עם הבכיר בהיצע, הדה-וויל, שהופך ל-DTS

קאדילק הציגה מחליפה לדה-וויל (DeVille), מכונית הסאלון הגדולה, נצר אחרון לפילוסופיית הדגמים הישנה של היצרנית. בעידן החדש, כפי שראינו כבר ב-CTS וב-STS, מחליפות שלוש אותיות את השם המסורתי, במקרה של הדה-וויל המחליפה מכונה DTS. ואם היא מוכרת לכם, הרי שזה בגלל גרסת השרד המיוחדת לנשיאי ארה"ב, שערכה הופעת בכורה באירוע השבעתו של הנשיא בוש.

 

עם זאת, לעומת צמד המכוניות הקטנות (יחסית...) בהיצע, ממשיכה ה-DTS את התכנון השמרני-משהו. כך למשל היא מצוידת במנוע הנורת'סטאר הוותיק, V8 בנפח 4.6 ליטר עם הספק מרבי של 291 או 275 כ"ס, בהתאם לגרסה. את הכוח מעבירה לגלגלים הקדמיים תיבת ארבעה (בלבד) הילוכים אוטומטית.

משפחת קאדילק: מימין - CTS, במרכז - DTS, משמאל - STS

 

ואם לא הבנתם מה שוק היעד, באים הממדים הגדולים ומפזרים את הערפל. ממד האורך עומד על 527 ס"מ, בסיס הגלגלים הוא כמעט שלושה מטרים (294 ס"מ בדיוק), הרוחב 190 ס"מ והגובה 146 ס"מ. יהיו גרסאות לחמישה או שישה נוסעים.

 

קאדילק תייצר את ה-DTS במפעל האמטראק של ג'נרל מוטורס שבדטרויט. תחילת שיווק צפוי לסוף השנה הנוכחית, והיא תוצע גם בקנדה, מקסיקו, טייוואן, יפן, ערב הסעודית וכווית. לא אצלנו.

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
קאדילק DTS. יורשת הדה-וויל
קאדילק DTS. יורשת הדה-וויל
לא תגיע לישראל
לא תגיע לישראל
מומלצים