שתף קטע נבחר

איש השיווק של פברואר: ערן תור מנכ"ל רקיט בנקיזר

תור הוביל את רקיט בנקיזר לצמיחה בקטגוריות רבות בתחום הניקיון והשקה מוצלחת של המותג סיליט באנג

ערן תור, מנכ"ל רקיט בנקיזר, נבחר לאיש השיווק של חודש פברואר על ידי איגוד המפרסמים.

 

תור הנהיג ברקיט בנקיזר אסטרטגיה לפיה יש לפעול במעט קטגוריות, לבחור און בקפידה, ולנסות ליצור בהן מובילות. לדבריו, מותג הניקוי סיליט באנג, שמתחה החברה לתחום הניקוי הרב-שימושי, הגיע תוך חצי שנה לנתח של 19% מהשוק. "התחום היחיד בו לא הובלנו היה אבקות הכביסה", אמר תור. "החלטנו ללכת לקראת צמיחה ושינוי מיקומנו בקטגוריה הזו. השקנו מחדש את המותג קולון, גדלנו ב-42% והפכנו אותו ממותג מספר 5 למספר 2 חזק".

 

תור (38) בעל תואר MBA במימון ושיווק בינלאומי מאוניברסיטת NYU, מילא שורה של תפקידים בבסטפודס העולמית ובארץ שמש, בין היתר, כסמנכ"ל השיווק של יוניליבר במשך 3 שנים, והיה אחראי על המותגים בדין, Dove וההשקה המחודשת של פינוק.

 

רקיט בנקיזר היא חברה בריטית-הולנדית העוסקת בתחום המוצרים לבית. היא משווקת, בין היתר, את המותגים קליה, Finish, קלגון וקולון. בישראל היא קיימת כחברה עצמאית כשנתיים.

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
תור. להיכנס לקטגוריות מעטות
תור. להיכנס לקטגוריות מעטות
מומלצים