שתף קטע נבחר

תיא תקשורת עברה להפסד ברבעון הרביעי

הקבוצה, המתמודדת בימים אלה על מכרז ערוץ 2 תחת שם המותג "כאן", השקיעה ברבעון האחרון של 2004 כ-2 מיליון שקל בהיערכות למכרז וסיימה אותו בהפסד נקי של 1.7 מיליון שקל. בכל שנת 2004 רשמה הקבוצה רווח נקי של 4.3 מיליון שקל

תיא תקשורת, המתמודדת בימים אלה במכרז הזכיינים של ערוץ 2 תחת שם המותג "כאן" רשמה ברבעון האחרון של 2004 הפסד של 1.7 מיליון שקל, לעומת רווח של 1.4 מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2003. בקבוצה מסבירים כי ההפסד בגין הוצאות היערכותה למכרז ערוץ 2, שהסתכמו בכ-1.9 מיליון שקל.  

 

הכנסות החברה ברבעון הרביעי של 2004 הסתכמו ב-19.3 מיליון שקל, לעומת 18.5 מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2003 - גידול של כ-4%.הרווח הגולמי ברבעון הרביעי של שנת 2004 הסתכם בכ- 4.1 מיליון שקל, לעומת 4 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הרווח התפעולי ברבעון הסתכם בכ-700 אלף שקל, לעומת כ-616 אלף שקל - גידול של כ-14%.  

 

בסיכום 2004 הציגה תיא רווח נקי של 4.3 מיליון שקל, לעומת 3.2 מיליון שקל ב-2003 - גידול של כ-34%. היקף ההכנסות המאוחד של הקבוצה בשנת 2004 הסתכם בכ-88.3 מיליון שקל, לעומת כ-76.7 מיליון שקל ב-2003 - גידול של 15%. הגידול הגידול נבע בעיקר הרחבת היקף הפעילות באולפנים המאוחדים. הרווח הגולמי המאוחד לשנת 2004 הסתכם בכ- 24 מיליון שקל, לעומת כ-19.5 מיליון שקל ב-2003 - גידול של 23%. הרווח התפעולי של הקבוצה הסתכם בכ- 10.8 מיליון שקל, לעומת רווח של כ-6.3 מליון שקל - זינוק של 71%.

  

תיא תקשורת עוסקת בהחזקה, ניהול ותפעול עסקי התקשורת של "קבוצת תיא", הכוללים בין השאר את קבוצת האולפנים, שיווק ותפעול המדיה, שפמ אולפני קול עיצוב ואנימציה (פרימוס) ואפליקציות אינטראקטיביות (גומי) החברה עוסקת בתחום תקשורת ההמונים האלקטרונית: המדיה הטלוויזיונית, באמצעות האולפנים המאוחדים, גומי, פרימוס ושפמ – אולפני קול, ושיווק ותפעול המדיה באמצעות שותפות שפ"מ.

 

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
עמי גניגר, יו"ר תיא תקשורת
עמי גניגר, יו"ר תיא תקשורת
צילום: רפי דלויה
מומלצים