שתף קטע נבחר

אייס עשתה זאת בעצמה

לקוח שרכש מאייס סט לאמבטיה על סמך מודעה, גילה כי בזמן ההתקנה לא שמו לו מנורת קיר כפי שפורסם. בדיקה גילתה כי החליפו לו את המספר הקטלוגי של ההזמנה. אייס: אנו מתנצלים

לפני כשלושה שבועות נתקל מ' בפרסום של רשת אייס ביחס למבצע שבמסגרתו ניתן היה לרכוש סט "לוגנו" - ארון, כיור, מראה ממוסגרת ומנורת קיר (ראו תצלום המודעה מימין לטור). המבצע היה בתוקף בימים 10-24 במרץ, ואת המוצרים ניתן היה להזמין באמצעות נציג חברת באטיו, מקבוצת אייס, היושב בחנויות הרשת.

 

ב-17 במרץ הזמין מ' את היחידה על כל חלקיה, כפי שהתפרסמה באותה מודעה. כעבור 3 ימים הותקנה היחידה, אך בלא המנורה. כשתהה על כך אמרו לו נציג באטיו ומנהל המפעל, כי הוא הזמין יחידה אחרת מזו שפורסמה במודעה. הוא פנה איפוא לחנות אייס באיזור התעשייה ראשון לציון מערב, היכן שרכש את היחידה, ושם חזרה מנהלת החנות על טענה זו. לדבריה גם צירפה משיכת כתפיים ותנועת יד מבטלת לעברו של מ'.

 

"את היחידה", כותב מ' ל-ynet, "רכשתי על פי העלון, וגם וידאתי כי אכן ראי ומנורה כלולים. במודעה מסומנת היחידה במספר הקטלוגי 5905735". אם כך, מדוע טענו כלפיו נציגי הרשת כי המנורה אינה כלולה בהזמנה?

 

"בטופס ההזמנה נרשם המספר הקטלוגי 5907272", ממשיך מ', "אך לא נאמר לי דבר בקשר לשינוי, ונציג באטיו שביצע את ההזמנה הבטיח כי מנורה וראי כלולים". ואם לא די בכך, מ' שילם בפועל בדיוק אותו מחיר שהופיע בפרסום, כלומר 1,000 שקל, על אף שכאמור המנורה לא סופקה לו.

 

מסיפורו של מ' עולה, כי בשום שלב – למעשה עד לאי-התקנת המנורה – לא ידע כי בפועל נרשם בטופס ההזמנה מספר קטלוגי אחר. גם לא היתה לו שום סיבה לחשוד בכך, שהרי לאורך כל הדרך הבטיחו לו אנשי אייס כי המנורה כלולה ביחידה שהזמין.

 

מ' מציין, כי לא המנורה שלא סופקה היא שמטרידה אותו. מרגיזה אותו דרך ההתנהלות של אייס, שבה הוא רואה הטעיה של הצרכנים.

 

אנו מצטרפים לתהייה בדבר ההטעיה. האם כעת תהיה מוכנה אייס לשקול שנית את עמדתה בעניין זה?

 

אייס: אנו מתנצלים

 

מרשת אייס נמסר בתגובה, כי "אנו מצטערים על עוגמת הנפש שנגרמה למ', בגין אי ההבנה שחלה בעקבות פרסום המבצע. לאחר בדיקה מעמיקה ויסודית עם מיכל ברט, מנהלת שירות הלקוחות של הרשת, נראה שחלה אי הבנה בין המוכרן לבין מ' בשל פרסום תמונות המבצע, המיועדות להמחשה בלבד.

 

"אייס שמצרה ומתנצלת על אי ההבנה ועוגמת הנפש, החליטה לפצות את הלקוח לפנים משורת הדין, ותעניק לו את המנורה המבוקשת בצירוף מתנת פיוס - תווי קנייה על סך 100 שקל, שיועברו לסניף הקרוב במקום מגוריו בראשון לציון.

 

"אנו חוזרים ומתנצלים על עוגמת הנפש ומקווים שמ' יישאר לקוח נאמן של רשת אייס".

 

ואנחנו שואלים: לפנים משורת הדין? כפי שרואים בתמונה, היא לא היתה להמחשה בלבד ובמפרט שמלווה את התמונה כתוב במפורש שהמבצע כולל גם מנורה. לכן, לא "חלה פה אי הבנה" כפי שכתבה אייס בתגובה, אלא היה ניסיון ברור להטעיה.

 

הכותבת היא עו"ד המתמחה בנושאי צרכנות

  

 

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מודעת המבצע של אייס
מודעת המבצע של אייס
מומלצים