מיצובישי מציגה: מתיחה ויורשת
מיצובישי גרנדיס זוכה למתיחת פנים, יש שם חדש לקטנטנה עבור השוק היפני, והאאוטלנדר מקבל כנראה יורש מודרני. בכל מקרה, שניהם יתקשו מאד לחפות על דיווח כלכלי עגום שפרסמה לאחרונה היצרנית
תקופה לא קלה עוברת על מיצובישי. שוב דיווחים על הפסדי-עתק, עוד בעיות וקולות רקע לא חיוביים. אבל גם ניסיון להתאושש, ולשמור על תכניות פיתוח מקוריות. למשל בעזרת חשיפת מחליף האאוטלנדר הנוכחי. הרכב החדש יזכה - שלא במפתיע - באותו שם ממש. בכך משלים היצרן היפני את הפאזל סביב ה-SUV החדש, אשר ייוצר גם עבור פיז'ו-סיטרואן כחלק מהסכם בין הצרפתים ליפנים. במקביל, חשפה מיצובישי את הספייס-גיר המחודש, אף הוא מהדגמים היותר-חשובים עבורה.
חדש ומחודש
למעשה, תמונות ראשונות של הדגם החדש נחשפו על-ידי מיצובישי כבר לפני שנה, כאשר פרסמו את כוונתם לייצר כלי כמו שטח אופנתי עבור היצרן הצרפתי. הדגם
המדובר מבוסס על פלטפורמת מחליפת הלאנסר העתידית, זו שתשמש בין היתר גם את קרייזלר ניאון. אלינו הוא צפוי להגיע כבר בשנה הקלנדרית 2006, אולם היבואן אינו מעוניין להבהיר אם הוא עתיד להחליף את הדגם המוכר לנו.
עוד נמסר ל-ynet מכלמוביל, כי קיים סיכוי סביר שהרכב יירש דווקא את הפאג'רו ספורט, שנטש אותנו לפני שנתיים, ולכן דווקא ישווק לצד האאוטלנדר המוכר, ולא במקומו.
מה עוד? מיצובישי פרסמה גם את שמה של מכונית מיקרו חדשה המיועדת לשוק היפני בלבד: הקטנה הסימפטית שתהווה חלק ממשפחת דגמים חדשה וחשובה מאוד עבור יפן, תכונה i.
כן חשפה מיצובישי את הגרנדיס המחודש. הרכב הנאה והמוחצן של מיצובישי עבר שינויים קוסמטיים קלים מלפנים ומאחור. גם תא הנוסעים עודכן קלות ורמת הציוד שופרה. כן נוספה גרסה בעלת מראה אגרסיבי יותר, המכונה ספורט-גיר. עדיין לא ברור מה משינויים אלה אמור להגיע לארץ.