שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    מכון מדגם: פאנל לביצוע מחקרי שוק אינטרנטיים
    מדובר במאגר משיבים שיש לגביהם מידע סוציו-דמוגרפי מפורט ומאפשר נגישות מהירה לקהלי יעד לצורך מחקרים ביניהם רפואיים. היקף הפעילות בתחום זה עומד כבר השנה על יותר מ-2 מיליארד דולר

    מכון המחקר "מדגם" פיתח יישום אינטרנטי (פאנל) לביצוע מחקרי שוק איטראקטיביים. הפאנל יופעל בסיוע טכנולוגיית סקרים חדשנית, רב לשונית ומבוססת רשת. הפאנל מבוסס מערכת לביצוע סקרים ומשובים אינטרנטיים של חברת סקאוט טכנולוגיות (Scout). 

     

    הפאנל הינו מאגר משיבים שיש לגביהם מידע סוציו-דמוגרפי מפורט ומאפשר נגישות מהירה לקהלי יעד כמו סטודנטים, בני נוער, אמהות לתינוקות, לקוחות של רשתות שיווק, נסקרים בעלי תכונות ייחודיות הרלוונטיות גם למחקרים רפואיים.

     

    חברי פאנל מקבלים את הסקר באמצעות האימייל וממלאים את התשובות בזמנם החופשי, בתוך טווח זמן מוגדר.

     

    חברות ענק בעולם מסתייעות בגולשים ברשת האינטרנט לטובת מחקרי שוק כמותיים ולטובת מחקרים איכותניים, באמצעות קבוצות מיקוד אינטראקטיביות.

    בשנת 2002 עמד היקף המחקרים האינטרנטיים בארה"ב ובאירופה על כ-800 מיליון דולר. אנליסטים מעריכים, כי היקף הפעילות בתחום זה עומד כבר השנה על יותר מ-2 מיליארד דולר.

     

    לדברי מנו גבע, מנהל "מדגם": "ניצול נכון של טכנולוגיה איננו פוגם ביכולת לבצע דגימה איכותית וניתוח מקצועי של הנתונים. מאידך, אופי הרשת והיקף הגולשים בה מעניקים אפשרויות לבצע סקרים מהירים יותר, זולים יותר ובקרב אוכלוסיות מובחנות וסלקטיביות יותר. יתרונות בולטים נוספים של סקר אינטראקטיבי על פני שיחת טלפון, הם האפשרות להעביר לנסקר גם שאלות בעלות אופי חזותי והרחבת שעות היממה בהן מתבצעים הסקרים". 

     

    מכון המחקר מדגם הוקם על ידי מנו גבע לפני 16 שנה. בין לקוחותיו סלקום, בנק לאומי, הוועדה הישראלית למדרוג, אל-על, טבעול, ברק 013, רשת אייס, מפעל-הפיס והרשות השנייה לרדיו וטלוויזיה.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים