שתף קטע נבחר

סמסונג: עד סוף השנה נוביל את השוק הסלולרי

תשקיע השנה 2 מיליון דולר בפרסום ובשיווק במסגרת אסטרטגיה פרסומית חדשה, תוך דגש על אופנתיות טכנולוגית. תקציב המדיה של החברה עבר ליורו תל אביב

סאני אלקטרוניקה מסתערת על שוק הסלולר, עם אסטרטגיה פרסומית חדשה למותג סמסונג שתלווה בהשקת 9 מכשירים חדשים עד סוף השנה בנוסף לשבעה שהושקו בחמשת החודשים האחרונים. לדברי אבי זיתן, סמנכ"ל השיווק של סמסונג, "המטרה היא לחזור ולהוביל את שוק הסלולר בישראל עד סוף השנה". כיום מחזיקה סמסונג בנתח של 30%  משוק הסלולר, לעומת 45% שמחזיקה יורוקום, משווקת נוקיה בישראל.

 

כחלק מהמהלך משיקה סמסונג ישראל אסטרטגיה פרסומית חדשה במטרה לחזק שני ערכים משמעותיים של סמסונג העולמית - עיצוב וקידמה טכנולוגי. וכך, בהמשך לאסטרטגיה שליוותה אותה בשנים האחרונות - בשלב ראשון אופנה ואחר כך אופנה טכנולוגית, המיצוב הנוכחי שלה הוא הוא טכנולוגיה מעוצבת תחת הסיסמא: THE POWER OF DESIGN.

 

לדברי זיתן, שליש מהישראלים מתכננים להחליף בשנה הקרובה את מכשיר הסלולר שלהם, ומסקר שהם ערכו עולה כי העיצוב נמנה על אחד משלושת הגורמים המשפיעים ברכישת מכשיר. זיתן ציין עוד, כי "הגילאים הדומיננטיים שמוכנים להשקיע באופנה, בסטייל ובטכנולוגיה הם 18-25, ובהם אנו נתמקד".  

 

המהלך של סמסונג יכלול קמפיין רחב היקף, עיצוב מחחדש של אריזות למכשירים נבחרים על ידי המעצב ברוך נאה ופעילות קידום מכירות רחבת היקף. את הקמפיין עצמו יצרה מחלקת השיווק של סאני, שהחליטה באחרונה להתנתק ממשרד הפרסום ראובני פרידן ולהפיק בעצמה את הקמפיינים שלה. תקציב המדיה של החברה, בהיקף 3.5 מיליון דולר, עבר מחברת יונייטד למשרד הפרסום יורו תל אביב, שעושה גם את יחסי הציבור של החברה.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים