שתף קטע נבחר

הכי מטוקבקות
    זירת הקניות

    קבוצת SBC משיקה מגזינים דיגיטליים

    במסגרת המיזם החדש תפיק רשת המגזינים גירסאות דיגיטליות של ירחונים מודפסים. מדובר בהעתקים דיגיטליים זהים למגזיני הדפוס, הניתנים לצפייה באמצעות מחשב המחובר לאינטרנט

    קבוצת SBC, המוציאה לאור מגזינים, הכריזה היום (ג') על הקמת מערכת של מגזינים דיגיטליים בהשקעה של כ-2.5 מיליון שקל. במסגרת המיזם החדש תפיק SBC גירסאות דיגיטליות של מגזינים מודפסים. מדובר בהעתקים דיגיטליים זהים למגזיני הדפוס, הניתנים לצפייה באמצעות מחשב המחובר לאינטרנט.

     

    כדי להציג את המגזינים המודפסים בגירסה הדיגיטלית, SBC עושה שימוש בטכנולוגיית המגזינים הדיגיטליים של חברת Olive, ורכשה את זכויות השימוש הבלעדיות עבורה בארץ. הטכנולוגיה של Olive "מתלבשת" על קובצי המגזין טרם ירידתם לדפוס וממירה אותם לקבצים בפורמט XML או פלאש. בניגוד לטכנולוגיות
    מתחרות, כמו זו של חברת Zinio, תוכנת ActiveMagazine של Olive אינה דורשת מהקורא להוריד תוסף כדי לצפות במגזינים בתוך הדפדפן (הנה גירסת הדגמה לשירות).

     

    הגולשים המעיינים במגזינים אינטרנט יכולים לדפדף בהם באמצעות העכבר, כאילו היה מדובר במגזין מודפס, אך המוציא לאור יכול לשלב בהם גם קישורים, וידאו וקול, וכן לעדכן את התכנים על פי הצורך. 22 עובדים, בהם עורכים, מעצבים גרפיים ומתכנתים יועסקו במערכת החדשה.

     

    באוגוסט יושק קניון מגזינים מקוון

     

    במהלך חודש אוגוסט תשיק SBC אתר חדש בכתובת emag.co.il, שישמש קניון מקוון לכל 20 המגזינים הדיגיטליים של הקבוצה, בהם מסע עולמי, קוסמופוליטן, נט מגזין, סטטוס ואחרים. יחד עם המגזינים הדיגיטליים יושק ארכיון ממוחשב, שיאפשר לקוראים לחפש מילות מפתח בכל גיליונות העבר.

     

    SBC מתכוונת לשווק את השירות גם לארגונים גדולים, על מנת שישתמשו בה להפצת גירסאות דיגיטליות לעיתוני לקוחות. בחברה מקווים לטפח ערוץ הכנסות נוסף מפרסום אינטראקטיבי בתוך המגזינים הדיגיטליים.

     

    דמי המנוי עבור המגזינים הדיגיטליים עדיין לא נקבעו, אולם נמסר כי יהיו דומים לדמי המנוי עבור מגזיני הדפוס. מנויי הדפוס לא יקבלו את המגזינים הדיגיטליים חינם אך ייהנו מהנחה במנוי. הלקוחות יוכלו לקבל את המגזינים באמצעות הדואר האלקטרוני או לצפות בהם באתר עם שם משתמש וסיסמה.

     

    עיתונים ומגזינים ברחבי העולם מתמודדים עם ירידה נמשכת בתפוצה בשנים האחרונות, אך אנשי Olive מנופפים בנתוני ABC, הגוף המודד את התפוצה של העיתונות בארה"ב, שדיווח על עליה בקרב

    העיתונים שהפיצו מגזינים דיגיטליים לצד מהדורות הדפוס. זאת, על אף שהתפוצה של המהדורות הדיגיטליות הייתה נמוכה למדי באופן יחסי, והקיפה חלק קטן מכלל המנויים.

     

    תחום המגזינים הדיגיטליים נמצא עדיין בחיתוליו בארץ, אך בארה"ב הטכנולוגיה זמינה כבר כחמש שנים, ומגזינים ועיתונים רבים מפיצים גירסאות דיגיטליות לצד מהדורות הדפוס שלהם. ב-SBC מתכוונים להציע את הפלטפורמה גם למי שיביע עניין בהפצת מגזין דיגיטלי בלבד, מבלי ללוותו במגזין דפוס, עקב שיקולי חוסר כדאיות.

     

    גילוי נאות: ynet מקיים שיתופי פעולה תוכניים עם SBC

     

     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מגזין דיגיטלי. ניסיון לשחזר את חוויית הדפוס במחשב
    מומלצים