שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות

    פורשה חוגגת במועדון

    יצרנית מכוניות הספורט העניקה גרסה מיוחדת ל-911 למועדון בעלי פורשה האמריקני. הסיבה: חגיגות 50 שנה. האמצעי: 381 כ"ס

    פורשה הציגה גרסה חדשה ומיוחדת, בייצור מוגבל, ל-911. מהדורות מיוחדות הן מומחיות אהובה של פורשה, שיותר משהיא משנה את ה-911 היא מעניקה לה שלל גרסאות. הפעם מדובר ב"קלאב-קופה" (Club, מועדון), שמבוססת על ה-911 קאררה S ומציעה תוספת כוח וביצועים.


     

    חוגגים 50

     

    המכונית החדשה תוצע במהדורה מוגבלת של 50 יחידות בלבד, כולן שמורות לחברי מועדון בעלי פורשה האמריקנים. זאת, לרגל חגיגות 50 שנה להקמת מועדון החברים, שהוא כיום הגדול בעולם לבעלי מכוניות הספורט הגרמניות. המכוניות יימסרו בהגרלה לחברי המועדון שיגישו מועמדות לרכישה. מאז הוקם מועדון פורשה האמריקני ב-1955 ומנה 12 חברים, צמח מניין המשתתפים בו למספר כמעט בלתי נתפס - 52,000 בני אדם.

     

    אגב, אנקדוטה מעניינת: במסגרת המועדון מופץ ירחון רשמי המכונה "פנורמה". ירחון זה יצא לראשונה לאור בשנת הקמתו של המועדון, ותוכנן במיוחד כך שיתאים לתא הכפפות של פורשה 356. 50 שנה מאוחר יותר, המסורת ממשיכה והירחון - במהדורה צבעונית ונרחבת יותר - עדיין מתאים בגודלו לאותו תא כפפות...

     

    והקלאב-קופה?

     

    הקלאב-קופה מוצעת עם מנוע הבוקסר, שישה צילינדרים בנפח 3.8 ליטר, אלא שכאן הוא מייצר 381 כ"ס. זוהי תוספת מכובדת לעומת 355 בגרסת ה-S הרגילה, ויחד עם תוספת מומנט (42.4 לעומת 40.9 במקור) היא תאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש ב-4.4 שניות (לעומת 4.6) ותמשיך להאיץ עד ל-298 קמ"ש (לעומת 291).

     

    מלבד תוספת הכוח, נהנית הקלאב-קופה גם מעדכוני עיצוב קלים, שמשווים ל-911 הנאה ממילא מראה דינמי עוד יותר. למי שלא יוכל לרכוש אחת (כלומר - מרבית בני האנוש על כדור הארץ), מבטיחים בפורשה כי מכונית אחת תישאר במוזיאון פורשה בגרמניה. כך שלפחות נוכל לראות על מה כל המהומה.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    911 קלאב-קופה
    חוגגת 50 למועדון פורשה הגדול בעולם
    יפה בכחול
    המועדון בשנת הקמתו
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים