שתף קטע נבחר

שימוש הוגן: 012 אינה עונה

סלקום מפרסמת מכשירי טלפון חדשים אך הם אזלו מהמלאי, אינטרנט זהב מחייכת בזמן האחרון אך מנויי החברה שמשתמשים בלינוקס די עצובים, ומנויי 012 קווי זהב לא הצליחו השבוע להשיג את מוקדי השירות של החברה

 

1. הטלפונים החדשים של סלקום אזלו מהמלאי

 

מכשירי הטלפון החדשים של סלקום אזלו מהמלאי, על אף שהחברה ממשיכה לפרסם אותם, על פי תלונות של גולשים שהתקבלו השבוע במערכת. על פי התלונות, מדובר ב-iMate JAM ובסמסונג 900.

 

"סלקום יצאה בשבועיים האחרונים במסע פרסום מאסיבי לסמסונג 900 החדש: באינטרנט, בטלוויזיה ובעיתונות", כתב אחד המתלוננים, "הסתבר כי מסע הפרסום לא לווה בהערכות נכונות מבחינת המלאי וכרגע לא ניתן לקבל את המכשיר. יתר על כן, החברה משווקת את המכשיר, היקר ביותר שלה והמיועד בעיקר לאנשי עסקים, ללא דיבורית לרכב, אותה כלל לא טרחה לייבא".

 

בשיחה עם דוברות סלקום התברר כי הטענות הללו נכונות ובשל ביקוש רב, נתקעו בחברה ללא מכשירים. עם זאת, מהחברה נמסר כי היום חודש המלאי של הסמסונג 900 וה-i mate jam. "בנוגע לדיבורית לרכב, סלקום מחזיקה במלאי של הדיבורית החדשה לרכב הפועלת בטכנולוגיית ה-Bluetooth, המתאימה לסמסונג ולכל מכשיר בעל יכולות Bluetooth".

 

2. באינטרנט זהב מחייכים, אך משתמשי לינוקס עצובים

 

רוב הגולשים בישראל ובעולם משתמשים, אמנם, במערכת ההפעלה Windows של מיקרוסופט, אך ספקיות שירות מתקדמות לא שוכחות גם מפעילים של מערכות הפעלה אחרות, כמו לינוקס. אינטרנט זהב, ששינתה את שמה לאחרונה ל-smile, הדגישה השבוע את רצונה לספק שירות טוב ללקוחותיה, אך אחד מהם, לפחות, טוען כי זכה לשירות רע.

 

"אני משתמש במערכת הפעלה של לינוקס", כתב לנו ל', "כשרציתי להתחבר לאינטרנט באמצעות אינטרנט זהב, אמר לי נציג המכירות כי הם מספקים תמיכה בלינוקס". ל' לא הסתפק בהבטחה, התקשר למוקד התמיכה הטכנית וביקש לדבר עם תומך לינוקס. "התומך שענה לי אמר כי אינו בטוח שיש תומך לינוקס. שאלתי אותו אם התומך נעדר מאותה משמרת או שאין להם תומכי לינוקס בכלל. לאחר שבירר עם אחראי המשמרת, הוא אמר לי שאין תמיכה בלינוקס באינטרנט זהב כלל”.

 

מ-smile אינטרנט זהב נמסר: "מחלקת התמיכה הטכנית מספקת לגולשים המשתמשים במערכת ההפעלה לינוקס תמיכה בסיסית, המאפשרת ביצוע הגדרות לגלישה באינטרנט. עקב אופייה של הלינוקס, המבוססת על קוד פתוח שבו כל משתמש יכול לבצע אינסוף שינויים בהגדרות מערכת ההפעלה – אין אפשרות לספק תמיכה טכנית נרחבת יותר לשימוש במערכת זו. ניתן להעריך כי במקרה הספציפי שהועלה על ידכם, זהו המידע שנמסר ללקוח, והוא ככל הנראה הסיק ממנו, שיקבל תמיכה טכנית מלאה".

 

3. 012 קווי זהב לא עונים

 

בתלונה שקיבלנו באי מייל האדום השבוע כתב לנו גולש: "בלתי אפשרי להגיע למוקדי השירות של 012. זמן ההמתנה מאוד ארוך. לאחר המתנה ארוכה עונה מוקדנית המודיעה שהמוקד עמוס והיא מבקשת להשאיר מספר טלפון.

 

"גם דרך הדואר האלקטרוני הם לא עונים. כאשר ביררתי מדוע לא נעניתי בפנייתי במייל או כאשר השארתי הודעה, אמרה לי נציגת החברה, לתדהמתי הרבה, שלא עבר מספיק זמן. אז אני שואל האם 48 שעות אינן מספיק זמן?".

  

מ-012 קווי זהב נמסר: "בימים אלו יצאנו במבצע אטרקטיבי מאוד ללקוחותינו. המבצע הצליח יותר מהמשוער והביא לביקושי שיא בכל מוקדי השירות והמכירה של 012 קווי זהב אנו עושים הכל כדי לתגבר את המוקדים שלנו בכוח אדם נוסף, ולחזור באופן יזום ללקוחות אשר נרשם כי בצעו פניה למוקד. 012 קווי זהב מקפידה בשגרה על רמת שירות גבוה במיוחד לקהל לקוחותיה. אנו מתנצלים בפני הלקוחות שלא נענו בפניה הראשונה".

 

נפגעתם משירות לקוי של ספק האינטרנט? קניתם מודם או מעבד וגיליתם שעבדו עליכם? שלחו אלינו את התלונה: computers@y-i.co.il. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
סמסונג 900. המלאי אזל וחודש
הלוגו הרישמי של לינוקס
מומלצים