שתף קטע נבחר

הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    מרד בקולנוע: הצופים נטשו את האולם
    אחרי כחצי שעה של פרסומות ופרומואים נטשו עשרות צופים בזעם את אולם ההקרנות בקולנוע "פאר" בת"א

    קיץ, חופשה, חם. בילוי בבית הקולנוע נדמה כפתרון המושלם. אבל לפעמים, הבילוי הופך לסיוט. שורת תלונות הגיעה ל-ynet בימים האחרונים על אורכן של הפרסומות המשודרות לפני תחילת הסרטים.

     

    ליאור ודרור הגיעו בשבת לקולנוע "פאר" בת"א כדי לצפות בסרט "באטמן מתחיל". לאחר שעברו כ-20 דקות בהן הקרינו פרסומות על המסך, פקעה סבלנותם

    של השניים. הם החליטו לצאת מהאולם ולברר עם הנהלת המקום מדוע מקבץ הפרסומות כה ארוך. לדבריהם, מנהלי בית הקולנוע אמרו להם כי הם מוזמנים לקחת את כספם בחזרה ולעזוב את המקום. השניים החליטו להיכנס לאולם ולדווח על הנאמר לשאר הקהל. בתגובה החליטו כמעט כל הצופים לנטוש. הצופים יצאו מהאולם, קיבלו את כספם בחזרה, והלכו הביתה. "כולנו מודעים לעובדה שבכל מקום יש פרסומות, אבל זה כבר ממש מוגזם. אתה מגיע לסרט, משלם הרבה כסף כדי להיכנס, ועוד מקרינים חצי שעה של פרסומות", אומר ליאור ל-ynet.

     

    מרד הצופים הוא בהחלט אירוע יוצא דופן, אבל הזעם על אורך מקבצי הפרסומות משותף לצופים רבים. במהלך הימים האחרונים התקבלו מספר מכתבים זועמים בנושא במערכת ynet. "התבקשתי להגיע רבע שעה לפני תחילת הסרט על מנת לאסוף את הכרטיסים לסרט במכשיר הייעודי", כתב עופר שהלך השבוע לראות את הסרט "מלחמת העולמות" בקולנוע "פאר", "בשעה 21:50 החל רצף של פרסומות שנמשך 35 דקות! במהלך רצף זה, שודרו להערכתי כ-60 עד 70 פרסומות. רק בשעה 22:25 תם רצף הפרסומות והחלו פרסומות הסרטים שנמשכו כשש דקות נוספות. הסרט שבשבילו הגענו לקולנוע החל רק ב-22:35, כחמישים דקות לאחר הגעתנו לקולנוע".

     

    איתן, שהגיע השבוע לראות את הסרט "מדגסקר" באולמות "גלובוס גרופ" בקניון עזריאלי בת"א, כותב: "ההקרנה החלה בשעה 22:01 בפרסומת. נו, כבר התרגלנו, לפרסומות, אז מה זה עוד אחת, ועוד אחת. אחריה עוד פרסומת,  ועוד אחת. ואחת נוספת. לאחר מספר דקות הצצתי בעצבנות קלה בשעוני, וגיליתי שכבר עברנו עשר דקות של פרסומות. כמעט נסבל, רק בקושי. אבל הפרסומות לא הסתיימו. עוד פרסומת, ועוד מותג, ואפילו פרסום נגד ההתנתקות, ועוד אחת, ועוד אחת, והסיוט, כן, הסיוט, אינו נגמר. נאלצתי לצפות ב-28 דקות של פרסומות, עד השעה 22:29. עשרים ושמונה דקות, שהן קצת יותר משליש זמן הסרט עצמו".

     

    ולתגובת רשת "גלובוס גרופ": "בכל בתי הקולנוע ברשת 'גלובוס' אנו מפרסמים באמצעות שילוט ליד הקופות את מועדי התחלת הפרסומות ובמקביל מועדי התחלת הסרטים. אגב, הניסיון שלנו מלמד, כי רבים נהנים להגיע לאולם עם תחילת הפרסומות, שכן אנו מקרינים גם את סרטוני הקדימונים , ויש שאוהבים להתעדכן בסרטים הצפויים לעלות על האקרנים בקרוב. המדינה, כידוע, אינה מסבסדת את ענף הקולנוע, כפי שהיא מסבסדת את התיאטראות למשל, ובמחיר הכרטיס (הכולל גם מע"מ, כמובן) בלבד, קשה לכסות עלויות רבות (כמו חשמל, שכר דירה, שמירה וכו'), ולכן נדרשות הפרסומות, מה עוד ש'גלובוס גרופ' מסבסדת כרטיסים ללוחמים בצה"ל ולגימלאים . לפיכך, ניתן להתייחס לפרסומות בהבנה ולהתאים את הביקור בקולנוע לשעה המתאימה, המתפרסמת כאמור בהבלטה בכל בית קולנוע שלנו". 

     

     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    צילום: סי די בנק
    הצופים אמרו קאט
    צילום: סי די בנק
    לא התחיל. "בטאמן מתחיל"
    7 לילות
    מומלצים