שתף קטע נבחר

רנו קליאו ספורט החדשה, כמעט

רנו חשפה תמונות ופרטים ראשונים על הקליאו-3 ספורט - שבינתיים מוגדרת כמכונית תצוגה אך צפויה להגיע לכביש ללא שינוי מהותי כבר ב-2006

נא להכיר: זו קליאו רנו-ספורט החדשה, יורשת למי שנחשבת בשנים האחרונות לאחת מהקטנות הספורטיביות המהנות בנמצא.


 

בשלב זה מדובר במכונית תצוגה בלבד, שתיחשף בפרנקפורט לצד הדור השלישי של הקליאו, עליה היא מבוססת. אבל אל תטעו - בשינויים קלים תהפוך הספורט למכונית סדרתית למהדרין, כבר במחצית הראשונה של שנת 2006. למעשה, ניתן לצפות לגרסה סדרתית בתערוכת ז'נבה במרץ.

 

כפי שניתן לראות בתמונות, הקליאו ספורט החדשה עמוסה בפרטים מעניינים. החל בפתחי האיוורור מאחורי הגלגלים הקדמיים, דרך חישוקי "18 מרשימים, מסיט רוח ברצפת המכונית, מראות בשני גוונים וחרטום אגרסיבי. והחגיגה לחובבי הקומפקטיות החמות לא נפסקת בעיצוב החיצוני: תא הנוסעים כולל מושבים ספורטיביים מסוגננים (שככל הנראה יפנו את מקומם למושבים שגרתיים יותר בדגם הסדרתי), לוח מחוונים יפהפה וגלגל הגה ייחודי. עם זאת, ניתן לזהות חלקים רבים המשותפים לדגם התצוגה ולקליאו-3 הרגילה (וגם למגאן), עדות לקירבת המכונית לייצור סדרתי.


 

עוד ניתן לספר כי הקליאו ספורט לתצוגה מצוידת במנוע 2.0 ליטר ללא מגדש טורבו (בדומה לקליאו ספורט היוצאת), וכי נתון ההספק עדיין חסוי. הערכות בתעשיית הרכב מדברות על הספק שינוע בדגם הסדרתי בין 190 ל-200 כ"ס, לעומת 182 "בלבד" בדגם הנמכר באירופה כיום. את הכוח לגלגלים הקדמיים תעביר תיבת שישה הילוכים ידנית, וברנו מבטיחים רמות הנאה מנהיגה והתנהגות גבוהות משהכרנו עד עתה בקליאו. הקשר הסופי לכביש בקליאו לתצוגה מתבצע באמצעות צמיגי 215/40.

 

אלו עיקר הפרטים בנוגע לקליאו ספורט החדשה, ממנה נוכל להתרשם בתערוכת פרנקפורט הקרובה (25-15 בספטמבר). ובניגוד לקליאו 182 המשווקת כעת, נראים סיכוייה של הספורטיבית החדשה להגיע לישראל גדולים - וכבר בשנת הדגם הבאה (מאי 2006).


 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
קליאו רנו-ספורט החדשה, בינתיים לתצוגה
שלל פרטים מעניינים: מסיט רוח ברצפה
תגי רנו-ספורט
גלגל הגה ייחודי
חישוקי "18 מרשימים
פתחי איוורור
נראית מצוין
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים