שתף קטע נבחר

ברק רום ייח"צן את וולה פרופשיונל

משרד הייעוץ התקשורתי של ברק רום, בעל הסניפים בת"א, רעננה וחיפה, זכה בתקציב יחסי הציבור לשנה הקרובה של חברת וולה פרופשיונל, בהיקף של רבע מיליון שקל. במסגרת הקמפיין ימתג רום את מחלקת המוצרים החדשים, יטפל באירועי החברה וימנף את הקמפיינים של מספרות הדגל בחטיבת המספרות של החברה. מנהלת התיקים הבכירה במשרד אריאלה בדוסה וסמנכ"לית החברה נועה הפנר, ינהלו את התיק שהופך להיות תיק דגל במשרד. אחד הפרוייקטים הראשונים יהיה ליווי של המספרות המובילות בכל רחבי המדינה לכנס המקצועי בלונדון בסוף אוקטובר ומיצוב החברה כמובילה בישראל בענף הכימיה - צבעי שיער וחומרי הבהרה.

***

 

רשת סטודיו C ופריגת ממשיכות בשיתוף פעולה אסטרטגי נוסף, שמטרתו הגברת המודעות לחשיבות אורח חיים בריא המשלב כושר ותזונה נכונה. במסגרת שיתוף הפעולה, תקיים פריגת ברוב סניפי סטודיו C פעילות מיוחדת בה יחשפו מתעמלות סטודיו C למיץ סחוט פריגת. במסגרת הפעילות יטעימו דיילות את המתאמנות בפריגת סחוט. בנוסף, ללקוחות סטודיו C תינתן הטבה לרכישת פריגת סחוט במחיר מוזל באמצעות קופונים .שיתוף הפעולה יתקיים במהלך אוגוסט.

***

 

מותג הנשים Always לקח על עצמו השנה להזכיר לגברים שט"ו באב מתקרב באמצעות קמפיין רדיו ודיילות שיסתובבו במשחקי כדורגל ובפאבים. מסקר שערך Always לרגל ט"ו באב בקרב 501 גברים ונשים מעל גיל 18 התברר כי 61% מהנשים טוענות שהגברים אינם זוכרים את ט"ו באב, ו-53% מהגברים טענו כי הם דווקא כן זוכרים את חג האהבה. 64% מהנשים סוברות שהמתנה הרומנטית ביותר לחג האהבה היא זר פרחים, ו-35% חושבות ששוקולד היא המתנה הרומנטית ביותר. Always מעניק הצעה מיוחדת לגברים: 40% בקניית פרחים ושוקולד לבנות הזוג בחג.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אפרת אשל
ברק רום ייחצ"ן
צילום: אפרת אשל
מומלצים