שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    סאסו. מאזדה סאסו
    שם מוזר, עיצוב חינני, מפרט טכני מרשים. קבלו את אחת ממכוניות התצוגה המעניינות של הזמן האחרון עם הפנים לתערוכת פרנקפורט - מאזדה סאסו, שם לא סופי

    מאזדה תחשוף בתערוכת פרנקפורט הקרובה (25-15 בספטמבר) את הסאסו (Sassou), מכונית תצוגה קטנה עם תכניות גדולות. ובעיקר היינו ממליצים לשים לב למפרט הטכני בו היא תצויד. סביר מאד להניח כי חלק ניכר מהחדשנות שבה, תמצא דרכה למכוניות העתידיות של מאזדה, וכמובן פורד - בעלת הבית.


     

    ואם להיות מדויקים עוד יותר, יתכן ומדובר ברמזים ראשונים למחליפת מאזדה 2 המוכרת, זו המבוססת על פורד פיאסטה. שתי האחרונות צפויות לעבור - בנפרד כמובן - מתיחת פנים בתערוכת הרכב הגרמנית, הגם שפרטים הנוגעים לכך עדיין לא פורסמו. כפי שסיפרנו בעבר, על פיתוח שלדת הפיאסטה העתידית מופקדת מאזדה, בדיוק כפי שקורה לאחרונה בדגמים-אחים נוספים בקונצרן.

     

    סאסו

     

    הסאסו, שפירוש שמה ביפנית הוא "מבט אופטימי לעתיד", מציגה מאפייני תצוגה ברורים. במילים אחרות, נראית רחוקה מאד מייצור סדרתי. כך למשל אין לה קורה מרכזית ("קורת B"), ובמקום יחידות תאורה שגרתיות היא מצוידת בתאורת LED זוויתית. גם חישוקי "18, הנועלים צמיגי מישלן פיילוט אקזלטו-2 במידה 225/40, הם סממן תצוגתי מובהק בהתחשב בייעוד הסופר-מיני של המכונית.


     

    תא הנוסעים ממשיך את הרושם החיצוני, ולא רק בגוון ירקרק-עז: המושבים הקדמיים נראים כמקשה אחת ויוצרים מעין מסעד ביניהם. התצוגה במרכז הקונסולה עגולה והעיצוב כולו מתאפיין במינימליזם מופגן.

     

    למרות הרושם הראשוני, הסאסו מציעה מספר ממדים דומים לאלה של המאזדה 2, ובאופן מעט מפתיע, עם 389 ס"מ בין פגוש לפגוש, היא אפילו קצרה ממנה ב-3.5 ס"מ (קצרה ב-2.5 מהפיאסטה) בסיס גלגלים של 249 ס"מ זהה ל-2, וארוך בחצי ס"מ מזה שמציעה הפיאסטה. ממד רוחב של 174 ס"מ מציג צמיחה ניכרת לעומת השתיים הנוכחיות. ממד גובה של 137 ס"מ בלבד, נראה כאילו נבחר עבור מכונית תצוגה. כאשר תגיע לכביש, היא תהיה ללא ספק גבוהה יותר.


     

    ולפרטים המעניינים במיוחד. הסאסו מצוידת במנוע שלושה צילינדרים בנפח 1.0 ליטר, המשודך למגדש טורבו. נתוני הספק ומומנט לא נחשפו בשלב זה.

    מה שכן ידוע הוא תיבת ההילוכים הנבחרת. שימו לב. מנוע הסאסו מעביר את הכוח דרך תיבה סיקוונסיאלית בנוסחה המזכירה את ה-DSG של פולקסווגן - שישה הילוכים וצמד מצמדים. העברת ההילוכים מתבצעת באמצעות מתגים על גלגל ההגה. אם וכאשר תגיע זו למכוניות סדרתיות של היצרנית, יהיה מדובר בפריצת דרך של ממש. ומתוך ניסיון עם תוצרת פולקסווגן, ניתן לומר די בביטחה כי כדאי להם לעשות זאת, בהקדם.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מאזדה סאסו
    מיוחדת
    אחוריים שגרתיים
    בלי קורה מרכזית
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים