שתף קטע נבחר

גם קאיה מציגה מולטי-וואן

מכונית התצוגה של קאיה, בשם מולטי-S, משקפת כוונה מאד מציאותית: היא תהפוך עוד מספר חודשים ליורשת הקרנס, ותתחרה ברנו סניק

 

חלף הזמן שקאיה מציגה מכוניות תצוגה שאינן קשורות לייצור, ונראות מוזרות וחסרות רלוונטיות. חלף זמנן של כל אותן יצירות שהעלו חיוך מבוכה על פנינו. או כך לפחות מבטיח לי ערב פתיחת התערוכה נשיא קאיה, יונג סו-לי. כי לפי סו-לי, המולטי-S שקאיה תחשוף היא הרבה יותר ממכונית תצוגה, היא למעשה הצגת בקרוב של מחליפת הקרנס, שתופיע תוך מספר חודשים באירופה. היא מבוססת לפי סו-לי על הפלטפורמה של המג'נטיס החדשה, שנחשפת לראשונה בפרנקפורט, ומה שברור הוא שהיא מציגה מראה עדכני בהרבה מהדגם הנוכחי.


 

בתא הנוסעים תגלו דברים רבים שהגיעו מהמג'נטיס, וגם מבחר המנועים צפוי להיות דומה. כרגע היא מוצגת עם מנוע ה-2.0 ליטר טורבו-דיזל החדש של יונדאי-קאיה, אבל יש להניח שגם יחידות הבנזין החדשות יגיעו.

 

 

קאיה מראה כאן את המולטי-S בתצורה של שבעה מושבים, אבל לפחות בינתיים מתכננים למכור את הרכב הזה באירופה בגרסת חמישה מקומות. המולטי-S, שמשוגר לקטגוריית המיניוואנים הקומפקטיים, נמתח לאורך של 455 ס"מ, רוחב של 185 ס"מ, גובה של 165 ס"מ ובסיס הגלגלים זהה לזה של המג'נטיס, כלומר 270 ס"מ. המולטי-S מצטרף למתקפת מיניוואנים של קאיה על אירופה, כאשר לפני החלפת הקרנס תציג קאיה את הקרניבל החדש. בקאיה גם שוקלים הצגת מיניוואן קטן על בסיס הריו.

 

בין לבין, מבטיח סו-לי, הם ימצאו זמן להשיק לקראת סוף השנה את המכונית האירופית החדשה, שמכונה כרגע בשם קוד ED. המכונית, הדומה במידות לסראטו, תתבסס על פלטפורמת האלנטרה החדשה. היא תוצע בשלל גרסאות: שלוש וחמש דלתות, סטיישן וסדאן. בחלקים גדולים של אירופה היא תחליף את הסראטו, ובאחרים לא.

 

לפי סו-לי, שיווק הסראטו סדאן יימשך, אבל גרסת חמש הדלתות צפויה לרדת מההיצע האירופי. הוא גם מבטיח גרסה ספורטיבית עם "מראה נכון" ל-ED המדוברת. כל זה אומר שבקאיה, היצרנית עם הצמיחה הגדולה באירופה, ימשיך גם השנה להיות מעניין. "אנחנו יצרן גלובאלי", אומר לי, "וגם השוק האמריקני חשוב לנו. אבל לאור ההצלחה הגדולה באירופה, אנחנו שמים כעת את הדגש כאן".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים