שתף קטע נבחר

הונדה במגזר החרדי

מחלקת יחסי הציבור ביחידה למגזר החרדי של משרד הפרסום מקאן אריקסון קיבלה שני תקציבי יחסי ציבור חדשים: יקבי כרמל והונדה. היחידה הוקמה לפני כ-5 שנים, ומטפלת במגוון לקוחות מהמשק הישראלי בתחומי פרסום, ייעוץ שיווקי, קד"מ, לובינג, יחסי ציבור ועוד מגזר החרדי. בראש היחידה עומד איתן דובקין. ביחסי הציבור במגזר הכללי מטופל הונדה בסנדיק קומיוניקיישן ויקבי כרמל בווגנר גרינשטיין.

***

 

הבנק הבינלאומי הודיע היום על מינויה של דפנה צוקר לתפקיד דוברת הבנק ואחראית על קשרי משקיעים. צוקר תחליף את עמית שרביט שכיהן בתפקיד זה בשלוש השנים האחרונות. צוקר החלה את דרכה בבינלאומי במסלול של הכשרה ניהולית וטיפסה בסולם הדרגות עד לתפקיד של מנהלת סניף. לאחר מכן עזבה את הבנק והתמנתה לכתבת לענייני בנקאות ב"גלובס" - תפקיד שמילאה בחמש השנים האחרונות. שרביט, בעבר כתב כלכלי בעיתון "הארץ", ביקש לסיים את תפקידו בבנק על מנת שיוכל לפנות לעסקים פרטיים. החילופים יכנסו לתוקף במהלך חודש נובמבר.

***

 

נפתלי-אברהם זכו במכרז על תקציב הפרסום של חברת כפיר, יצרנית ומשווקת מוצרי "הצהובה הטובה" בהיקף של מיליון דולר. במכרז התמודד גם משרד הפרסום עופר & הרץ. התקציב טופל עד כה בזרמון-גולדמן. הקמפיין האחרון של "הצהובה הטובה" היה לפני כשנה עם השקת סדרת "הצהובה הטובה לייט", תחת הסיסמא "הצהובה של האמהות". הקמפיין החדש אמור לעלות לקראת ראש-השנה. 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים