שתף קטע נבחר

דיסק המשחק פגום? החדש בתשלום בלבד

על 14 יום בלבד של אחריות הניתנת ללקוחות הגיימרים של הד ארצי, על התקלה המיסתורית של בזק, ועל התקלה הטכנית של הבנק הישיר הראשון שגרמה למשלוח מייל ללקוחות החברה

1. דיסק המשחק פגום? לא מגיע חדש

 

כמו כל גיימר המכבד את עצמו, גם הגולש אודי מאילת החליט להצטייד במשחק GTA סאן אנדרס.

 

"לפני חודשים קניתי את האחרון בסדרת GTA בחנות של רשת ניורון באילת", הוא כותב לנו, לאחר פחות מחודש של שימוש רגיל וזהיר הופיע סדק במרכז הדיסק שגרם להפסקת פעולתו".

 

אודי פנה למרכז שירות הלקוחות של הרשת ולאחר חודש (!) של המתנה לתשובה, הוא פנה לחנות וביקש שיחליפו את הדיסק הפגום. שם הפנו אותו לשירות הלקוחות של חברת הד ארצי, למנהל התמיכה, אלברט. "הוא הודיע לי שהם מבינים את הבעיה והדיסק יוחלף אך ציין שהחלפה כזאת כרוכה בתשלום של 230 שקלים", כותב אודי.

 

אודי לא האמין למשמע אוזניו, בהתחשב בעובדה כי משחק חדש עולה כ-260 שקלים. כאשר חזר למנהל חנות ניורון טען באוזניו כי אין אחריות על משחקים הנמכרים במקום, לדברי אודי.

 

תגובת הד ארצי

 

אלברט אלחזוב, מנהל שירות הלקוחות והתמיכה הטכנית בחברה מסר לנו כי ניתנת אחריות של שבועיים על משחקים המופצים באמצעות הד ארצי. "הנוהל שלנו קובע שהאחריות חלה תוך 14 יום גם על שריטות ותקלות נוספות. כלומר אנחנו הולכים לקראת הלקוח במידה ויש לו חשבונית ונוכל להחליף לו את הדיסק".

 

מה מבחינת גיבוי? הרי אתם לא מאפשרים לגבות הדיסק מוגן.

 

לכל אחד זכות לבצע גיבוי אחד של הדיסק. עם זאת, אני לא מעוניין להדריך אנשים כיצד ניתן להסיר את ההגנה, לעבור על החוק ולגבות את המשחק משום שבדרך זו הם יוכלו לבצע כמה גיבויים שהם ירצו להוריד לנו את אחוזי המכירות של המשחק".

 

אז למה לא לספק לקונים שני עותקים של המשחק, בהם תשולב ההגנה?

  

"אם לומר את האמת, לא חשבנו על זה. זה יכול להיות רעיון טוב אבל כרגע אין לי דרך לדעת לתת לך תשובה אם זה יקרה או לא. אנחנו נבדוק את האופציות הללו עם חו"ל ועם זכויות ההפצה של מי שפיתח את המשחק. לפי דעתי זה פתרון טוב ויכול לשרת את שני הצדדים".

 

2. התקלה המסתורית של בזק

 

לפני כשלושה שבועות פנה אלינו הגולש ניהאד מכפר מג'אד וביקש לדעת מדוע חברת בזק מתעלמת ממנו ונראה כי אינה מעוניינת לחבר אותו ל-ADSL שלה.

 

"אני מתגורר בכפר מג'ד אל כרום, והגשתי באמצע אפריל השנה בקשה להתחברות לאינטרנט מהיר. אך מאז מטרטרים אותי, ומציינים כי ישנה בעיה בתשתית האינטרנט בכפר, (על אף שלדוד שלי במרחק חמש מטר מהבית שלי יש לו אינטרנט מהיר מזה שמונה חודשים)", הוא מספר. ניהאד שאל אותנו כיצד תיתכן תקלה הנמשכת חמישה חודשים ועד עכשיו טרם תוקנה.

 

פנינו לבזק עם קבלת התלונה, אך עד היום, לאחר שלושה שבועות, טרם קיבלנו תגובה לעניין.

 

3. המייל המטריד של הישיר הראשון

 

לפני ימים אחדים הגיעו אל שולחן המערכת תלונות רבות של גולשים אשר התלוננו על ספאם מהישיר הראשון. הגולש דניאל סיפר כי הוא מקבל הודעות בדיקה של בנק הישיר הראשון. "הודעה בזו הלשון: בדיקה על באג של יוסי על ידי יפעת ועוד שתי הודעות נוספות עם מספרים: 140117140117140117.

 

מדוברות הבנק נמסר: "על פי בדיקה שערכנו התברר כי אכן תקלה טכנית גרמה למשלוח הודעות השגיאה. התקלה אותרה מיידית והודעת התנצלות נשלחה לנמענים בנוסח זה: "לקוחות נכבדים שלום רב, כתוצאה מתקלה טכנית נשלחו לחלק מכם אתמול הודעות סרק לדואר האלקטרוני שלכם. אנא התעלמו מתוכן הודעות אלו.

 

"אנו בישיר הראשון מייחסים חשיבות רבה לתוכן ולכמות המידע הנשלח אליכם בדואר האלקטרוני וברצוננו להבטיחכם כי נמשיך לעשות כן. קבלו את התנצלותנו הכנה על התקלה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
הד ארצי. אחריות "ארוכה" של 14 יום
B בזק. כנראה שלא ניפגש
מומלצים