שתף קטע נבחר

הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    המבוקשים של גוגל ב-2005: iPod, ג'נט וקתרינה
    ענקית החיפוש פירסמה את רשימת מילות החיפוש המבוקשות של השנה, בהן: להקת גרין דיי, ג'נט ג'קסון, ההוריקן קתרינה והצונאמי

    לקראת סוף השנה, גוגל מפרסמת את ה'גוגל צייטגייסט' (Zeitgeist, 'רוח הזמן', בגרמנית) המסכם את מילות החיפוש המבוקשות בקטגוריות שונות במהלך 2005.

     

    • אתר הרשתות החברתיות MySpace, שנרכש השנה על ידי רופרט מרדוך, רשם את הזינוק הגדול ביותר בביקוש. Ares, רשת שיתוף קבצים חדשה, הגיעה למקום השני. Baidu, מנוע החיפוש הסיני
    גוגל - מילות החיפוש שצברו תאוצה ב-2005

    1.

    Myspace
    2. Ares
    3. Baidu
    4. Wikipedia
    5. Orkut
    6. iTunes
    7. Sky News
    8. World Of Warcraft
    9. Green Day
    10. Leonardo da Vinci

    המתחרה בגוגל הגיע למקום השלישי. 

     

    • גם האנציקלופדיה החופשית ויקיפדיה רשמה גידול בחיפושים בחצי השני של השנה והתייצבה במקום הרביעי בדירוג המזנקים.

      המשך הרשימה מאוכלס במילות חיפוש כמו חנות המוזיקה iTunes, הרשת החברתית orkut, המשחק המקוון World Of Warcraft ועוד, המוכיחות כי המשתמשים המתקדמים עדיין קובעים את הטרנדים ברשת.

      במקום ה-10 ברשימה נחת אורח מפתיע מהרנסנס: הצייר ליאונרדו דה וינצ'י, ולפניו להקת Green Day.

     

    • נגן ה-iPod שמר על המקום המוביל בתחום המוצרים האלקטרוניים המבוקשים במנוע השוואת המחירים Froogle, זו השנה השנייה ברציפות. עוד סוגי מוצרים פופולריים הם מצלמות דיגיטליות, נגני מוזיקה, מחשבים ניידים PSP, קונסולת המשחקים הניידת של סוני ו-Xbox, הקונסולה של מיקרוסופט.

     

    • הזמרת ג'נט ג'קסון וההוריקן קתרינה היו מבוקשות ביותר במנוע החדשות Google News. הצונאמי במזרח אסיה הגיע למקום השלישי. ה-Xbox 360, קונסולת המשחקים החדשה של מיקרוסופט במקום הרביעי, המקום החמישי שייך לשחקן בראד פיט, מייקל ג'קסון בשישי, תוכנית הטלוויזיה "אמריקן איידול" (ה"כוכב נולד" האמריקני) בשביעי, הזמרת בריטני ספירס (שלא הוציאה השנה אלבום אך ילדה) בשמיני, השחקנית אנג'לינה ג'ולי בתשיעי והארי פוטר בעשירי.

     

    • מעניין לציין, כי משתמשי גוגל חיפשו יותר מדי אחר שפעת רגילה מאחר שפעת העופות, גם בזמן שההיסטריה של שפעת העופות עלתה לכותרות.

     

    • עוד ממצא מעניין: בזמן אירועים דרמטיים, משתמשי גוגל נוטים יותר לחפש


    את אתר החדשות של BBC מאשר ה-CNN.

     

    • הטוב מנצח את הרע: מעריצי טרילוגיית "מלחמת הכוכבים" שחיפשו מידע על "הכוח" (The Force), קואליציית בני האור בסדרת הסרטים, גברו במספרם על גולשים שחיפשו מידע על "הצד האפל" (The Dark Side), האימפריה של דארת' ויידר.

    .

     

     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים