שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    שטרית מבטיח: הפרדה מפלסית לרכבות בכל הארץ
    בעקבות שורה של תאונות רכבת, חלקן קטלניות, הודיע שר התחבורה מאיר שטרית כי משרדו גיבש תוכנית להפרדה מפלסית בכל מפגשי הרכבת. השלמת הפרויקט: בתוך שלוש שנים

    כל מפגש המחבר בין מסילת רכבת לכביש יאובטח באמצעות הפרדה מפלסית בתוך שלוש שנים. כך הודיע היום (א') שר התחבורה, מאיר שטרית. זאת, במסגרת תוכנית מקיפה שיוזם משרד התחבורה, כפתרון לבעיית תאונות הרכבת. בשנה האחרונה, לפי נתוני המשטרה, נרשם זינוק של 200% במעורבות רכבת ישראל

    בתאונות דרכים, כשמרבית התאונות התרחשו במפגשי מסילת ברזל.

     

    התוכנית גובשה על-ידי ועדת ההיגוי העליונה למפגשי ברזל, בראשות מנכ"ל משרד התחבורה, אריה בר. עיקריה בהפרדת 154 מפגשי מסילות ברחבי הארץ במשך שלוש שנים, ובכך ביטול למעשה של נקודות החיכוך המסוכנות. עם זאת, ממשרד התחבורה מסבירים כי רק בכ-75 מהמפגשים תבוצע הפרדה מפלסית, וביתר יבוצעו עבודות לשינוי הסדרי התנועה. אחדים ממפגשי הרכבת צפוים אף להתבטל, כך נמסר.

     

    ועדת ההיגוי הוקמה לפני מספר חודשים על-ידי השר שטרית, במטרה לבחון את נסיבות תאונת הרכבת והמשאית בסמוך לרבדים. בתאונה המזעזעת נהרגו שבעה בני אדם ומאות נפצעו.

     

    ממשרד התחבורה נמסר כי בין הנקודות העיקריות שיבוצעו בהן עבודות הפרדה מפלסית, ניתן למנות את צומת עד הלום (כביש 4), צומת בני דרום (כביש 41), צומת כפר גבירול (410), בית יהושוע (553), עכו-צפון (8510), אזור התעשייה של קרית גת, בנימינה-פרדיס, בית חנניה (כביש 4) וכפר נטר (כביש 561).

     

     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    צילום: אליעד עמר
    תאונת הרכבת בבנימינה. במזל, ללא נפגעים
    צילום: אליעד עמר
    תאונת הרכבת ברבדים. שבעה הרוגים, מאות פצועים
    צילום: תומריקו
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים