דודג' מציגה: ניטרו סדרתי
דודג' מציגה רכב שטח ראשון בגודל בינוני, בשם ניטרו. השינויים מדגם התצוגה מינימליים, מתחת למכסה המנוע יוצעו בשלב ראשון שני מנועי בנזין
דודג' חושפת פרטים ראשונים על הגרסה הסדרתית לניטרו, רכב שטח בגודל בינוני ראשון עבורה. הניטרו מציע עיצוב אגרסיבי במיטב מסורת דודג', כולל סבכה קדמית גדולה המחולקת לארבעה חלקים, בתי גלגלים מנופחים והרבה קווים ישרים. למעשה, מדובר בעיצוב כמעט זהה לזה של מכונית התצוגה שהוצגה אשתקד, ושאושרה רשמית לייצור לפני כארבעה חודשים.

דודג' ניטרו, גרסת SLT
הניטרו יוצע עם מנועי V6 בשני נפחים. גרסת SLT תצויד במנוע 3.7 ליטר המייצר 210 כ"ס ב-5,200 סל"ד ו-32.5 קג"מ ב-4,000 סל"ד. הגרסה הבכירה, שתכונה R/T, תציע נפח של 4.0 ליטר, הספק שעומד על 255 כ"ס ב-5,800 סל"ד ומומנט מרבי של 36.7 קג"מ ב-4,000 סל"ד. הגרסה הבכירה תהנה בנוסף מכיול ספורטיבי וחישוקי "20 תיקניים. שתי התוספות הללו יוצעו בתוספת תשלום גם בגרסת ה-SLT. בשלב זה לא פורסמו נתוני ביצועים רשמיים, אך בעבר העריכה דודג' כי הניטרו יאיץ ל-100 קמ"ש בתוך פחות מ-10 שניות ולמהירות מרבית של 173 קמ"ש, כל זאת בגרסת ה-SLT החלשה לה תיבת ארבעה הילוכים אוטומטית (חמישה ל-R/T).
עוד מספרים בדודג' כי הניטרו יוצע בשלוש רמות גימור. הרגילה וה-SLT יוצעו עם מנוע 3.7 ליטר, עם הבדל בתיבת ההילוכים. ל-SLT כאמור תיבה אוטומטית, הניטרו הרגיל ישווק עם תיבת שישה הילוכים ידנית. שתיהן ייבדלו מה-R/T בכך שיציעו סבכת כרום, במקום סבכה בצבע הרכב ב-R/T (ראו תמונה למעלה באדום).

סביבת הנהג, גרסת SLT
הניטרו צפוי להגיע גם לאירופה, וישווק שם עם מנוע דיזל שפרטים עליו עדיין לא ידועים. תחילת השיווק באמריקה מתוכננת לעוד כחודשיים, בעוד שלאירופה יגיע ככל הנראה מספר חודשים מאוחר יותר.